wimck Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Beste allemaal ! Ik heb voor mijn werkgever een programma gemaakt en hiervoor Filemaker 6 aangeschaft. De automatiseringsafdeling heeft dit op een Windows 98 PC geinstalleerd. Echter wil het niet werken omdat het een bestandje mist. Nu zegt de medewerker dat filemaker 6 niet werkt op Windows 98. Iemand een idee of dit zo is (ik denk nl dat het onzin is !) Het betreffende bestandje heet WS2_32.DLL Bedankt voor de reakties ! Mvg Wim Quote Link to comment
0 JeanWM Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Als er iemand van de oude stempel is, ben ik het wel.... FM6 werkt zonder probleem hier op elke Win 98 pc.... Zelfs een FM engelse versie op een spaanse Win... Waar we wel problemen mee hadden waren de Win 95 pc's, maar door het installeren van de dll werken die ook zonder probleem....de snelheid is wel niks bijzonders... Quote Link to comment
0 AvD Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 1) Jean heeft gelijk. 2) Het missend bestandje mag niet vrij verdeeld worden van Microsoft, anders konden we dat gewoon doorsturen. Je installeert het wel automatisch als je je Internet Explorer de nodige update geeft. Meer hoef je niet te doen. Quote Link to comment
0 Wim Bongertman Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Maar als je internet explorer heb voorzien van de laatste update, zal windows aangeven dat het niet nodig/mogelijk is opnieuw te updaten en sluit hij de update af. Kijk dan eens op een andere pc of het bestandje daar aanwezig is en plaats het in de map C:\windows\system Quote Link to comment
0 AvD Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Wat Wim schrijft, is niet goed te begrijpen: als de laatste update gebeurd is, dan staat dat bestandje er, en is er geen enkel probleem! Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Hier kan je de file gratis downloaden. Dan vermijden we inderdaad legale moeilijkheden. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ws2_32 Quote Link to comment
0 Wim Bongertman Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Ik ging er automatisch vanuit dat de laatste update's waren geinstalleerd, dat doe ik zelf namelijk altijd. Ik dacht dat het genoemde bestand mogelijk was verdwenen na een ondoordachte verwijder sessie. Als alles zo was gegaan dan was het misschien niet mogelijk de laatste update opnieuw te installeren. Maar jullie snappen hem al, ik dacht te veel en ging te veel uit van ...................... Ik zal minder denken en veronderstellen. Quote Link to comment
0 AvD Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Zouden we ooit te weten komen of het gelukt is? Quote Link to comment
0 Wim Bongertman Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Ik denk het niet, maar het bestand dat heeft ie. Quote Link to comment
Question
wimck
Beste allemaal !
Ik heb voor mijn werkgever een programma gemaakt en hiervoor Filemaker 6 aangeschaft.
De automatiseringsafdeling heeft dit op een Windows 98 PC geinstalleerd.
Echter wil het niet werken omdat het een bestandje mist.
Nu zegt de medewerker dat filemaker 6 niet werkt op Windows 98.
Iemand een idee of dit zo is (ik denk nl dat het onzin is !)
Het betreffende bestandje heet WS2_32.DLL
Bedankt voor de reakties !
Mvg Wim
8 answers to this question
Recommended Posts