Rony Rabijns Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Welke is volgens jullie de snelste methode om een waardelijst om te zetten in records ? Opgelet : het kan gaan over honderden records. Quote Link to comment
0 RON7 Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Ik zou telkens met behulp van variabele de volgende waarde plukken uit ValuelistItems en die via een relatie pushen naar de andere tabel. De loop pakt telkens volgend MiddleWord uit de waardelijst,hoopt alles op met 1 (ook relatiesleutel) en zou toch in no time honderden Records moeten aanmaken. Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Euh, zo? waardelijst.fp7 Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 4, 2005 Author Share Posted November 4, 2005 @ Koen Zou dit de enige mogelijkheid zijn ? Dit is ook de methode die ik gebruik tot op heden. Maar de snelheid valt me wat tegen. PS : Best wel een FREEZE WINDOW opnemen in het script, want anders is het niet te doen. Je hebt ook mooi gebruik gemaakt van de nieuwe variabelen in FM 8. Hier zullen veel forumgebruikers nog iets aan hebben, cq uit leren. Thx. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 There's a new kid on the block, Koen... GetValue ( $waarden ; $teller ) //Substitute(MiddleValues ( $waarden; $teller; 1); "¶" ; "") Quote Link to comment
0 RON7 Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 euh zo ongeveer,had het volgende in gedachten maar verschil mag Rony timen waardelijstRon.fp7 Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Ook een leuke. En deze versie vond ik ook wel snel werken. Koen waardelijst3.fp7 Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 14, 2005 Author Share Posted November 14, 2005 Ook een leuke. En een originele benadering Quote Link to comment
Question
Rony Rabijns
Welke is volgens jullie de snelste methode om een waardelijst om te zetten in records ?
Opgelet : het kan gaan over honderden records.
7 answers to this question
Recommended Posts