Rony Rabijns Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 (edited) We zijn wéér op weg naar een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van Clarify : de 1000ste gebruiker .... Wie zal het zijn ... ? Het wordt in ieder geval een eregenodigde tijdens de volgende confituursessie ! Edited February 24, 2006 by Guest Quote
Rony Rabijns Posted February 23, 2006 Author Posted February 23, 2006 We zijn er bijna ... nog 2. Quote
burggraaf Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Het bier, de champagne en de chips staan al klaar... Quote
Yves Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Ik maak hier graag wat tijd vrij! Voordat het volgende week bittere (?) ernst wordt!!! (Migratie FM Server 5.5 naar acht) Quote
burggraaf Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Yeah, vuurwerk, laat de champagne maar knallen... Quote
Rony Rabijns Posted February 24, 2006 Author Posted February 24, 2006 Welkom aan de 1000ste gebruiker : Wico. @Wico : Oh, wat is de wereld klein. Quote
Peter Wagemans Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Al reakties van ons feestvarken gezien? Quote
Wico Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Hier een reactie van het feestvarken! Je ziet jullie hebben moeten wachten op de 1000ste en nu al 1002 alles is dus maar betrekkelijk. Ik gebruik op mijn Mac's al heel wat jaartjes FM. Jullie Forum helpt luitjes zoals ik verder opweg. Mijn advies ga zo door! Wico Verhagen Quote
Rony Rabijns Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 Peter, Nu worden we al met een hoofdletter aangesproken. Quote
Roger Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Welkom aan de 1000ste gebruiker : Wico. @Wico : Oh, wat is de wereld klein. Hoezo, kennen jullie elkaar dan?? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.