AvD Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Dat heeft ie wel verdiend: nog een paar postings, en hij komt in de top tien binnen gesjeesd. Zal goed zijn voor het evenwicht tussen de twee buurlanden! Quote
Rony Rabijns Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Ik ben blij vast te stellen dat het aantal regelmatige posters/beantwoorden fors uitbreiding genomen heeft de laatste maanden. Komt daar nog bij dat we al over de 4000 topics zitten, meer dan 26000 posts, ... wie had dat durven dromen een 5-tal jaar geleden ! André, we zitten nu even alleen aan de bar : Doe ze nog maar eens vol ! Quote
AvD Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 Wat had je gedacht van een Westvleteren 12? Quote
Rony Rabijns Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Bitte ein Schnapps ! En dan bedje in ... rusten. Er is toch geen volk. Quote
pjotter Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Heren, Heb ik iets gemist? Ik kan niet veel reageren en kijken naar de site de laatste 2 maanden (problemen met orange) maar zo veel heb ik er volgens mij nog niet opzitten? (of het moeten de spellings fouten zijn ) Quote
AvD Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 Pjotter, gij held! Je staat met 420 postings op de elfde plaats. Op tien (en dus in de top tien) staat Stef met 437, maar Stef horen we niet zo vaak meer. Nog 18 postings, en je bent er. We staan klaar met een drankje en uitbundige felicitaties en wie weet, nog iets speciaals tijdens de volgende confituursessie (en de kans bestaat dat die in Nederland zal lopen). Quote
pjotter Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Omdat deze plaats in deze periode (caranaval) een ereplaats is bij ons in brabant hou ik die maar voorlopig vast. Maar een rondje snaps aan de bar kan er altijd wel af daarvoor hoef ik niet in de top tien. Doe ze maar vol. Quote
Peter Wagemans Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Ik ben blij vast te stellen dat het aantal regelmatige posters/beantwoorden fors uitbreiding genomen heeft de laatste maanden. Inderdaad een goeie evolutie. Een forum mag niet gedragen worden door een minderheid van posters. Dan pas heb je continuiteit, en de drempel om te posten voor sommigen verlaagt ook, omdat ze zien dat ook "gewone" mensen met "gewone" posts aan bod komen. Ikzelf volg niet echt meer dagelijks het forum, maar heb het natuurlijk wel als home pagina staan. Zo zie ik regelmatig even diagonaal hoe het met het "FileMaker gemeenschapsleven" gesteld is. Nog 3 maanden en we kunnen ons 5-jarig jubileum vieren. Naar internet standaarden durf ik dat een "blikken jubileum" noemen, gezien een internet jaar zo ongeveer 3 maanden duurt. Hopelijk is tegen die dag de golden master van phpbb3 uit, want het behang begint hier wat te vergelen... Quote
Recommended Posts