Rony Rabijns Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 (edited) 7de Clarify-confituursessie OPROEP Wij zijn er klaar voor. Jullie ook ? We zoeken nog enkele sprekers die graag willen tonen wat ze ontwikkeld hebben, waar ze mee bezig zijn, waar ze mee zitten, waar ze niet uit geraken, noem het maar op, maar heb geen vrees om het te tonen of te vragen ... Ik zal zelf het goede voorbeeld geven en een paar minuten (?) vullen. Wees snel en meld je aan. Wij kijken er naar uit ! Wij verwachten jullie nu aanstaande zaterdag in Hengelo. ----------------------------------------------------------------------------------- Er bij zijn is een must voor iedereen die iets met FileMaker doet en dat graag doet. Waar : Hengelo (NL) Wanneer : Zaterdag 12 mei 2007 Gastheer: Organeduc Locatie : ROC van Twente, Industriestraat 15, 7553CK Hengelo Doelgroep: elke FileMaker liefhebber of professional, van prille beginner tot doorwinterde crack. Sprekers : verwelkomen we graag vanuit elk niveau. Confi-watte ? Kijk hier voor wat sfeerbeelden van de afgelopen edities. Agenda : 11:30 Ontvangst 12:00 Lunch (gratis aangeboden door ROC van Twente, waarvoor grote dank) 13:00 Inleiding 13:15 Workshops en sessies 15:00 Pauze 15:30 Vervolg workshops en sessies 17:00 Vraag en antwoord, evaluatie 18:00 Naverbranding in de Kings Wok Kostprijs Deelname workshops : 5 EUR Deelname naverbranding : 20 EUR Inschrijven Plaats een bericht in dit topic met je inschrijving. Om je inschrijving te bevestigen, gelieve 25 EUR (confituursessie + culinaire naverbranding) of 5 EUR (confituursessie alleen) voor 5 mei te storten op rekening : voor de belgen : FINTRO 143-0683535-77 voor de nederlanders : IBAN BE 80 1430 6835 3577 BIC GEBABEBB op naam van Clarify | Rabijns Rony, Onderwijslaan 29, 3910 Neerpelt Met vermelding van : CLARIFY + + Na je storting ontvang je van mij (=Rony) een email (PM) met een bewijs van betaling. We hebben liefst voorafinschrijvingen, maar betalen kan eventueel ook cash ter plaatse. Sprekers (demo of sessie) 1. rmw : tab-objecten 2. marlinda : verlos ons van repeating fields 3. rigo : Kasboek Relatie Beheer Systeem (eigen ontwikkeling) 4. Rony Rabijns : Q&A, demo van een applicatie in ontwikkeling, tips, truuks, ... 5. WJ : the "magic" list, een lijst in de kaartweergave. 6. pjotr : stelt graag voor : registratiesysteempje voor vaste IP nrs, een doelstellingen dbase en een papierbron 7. Marc Broers : een "kookboek" met touchscreenbediening, hoe begin ik er aan ? Hebben zich ingeschreven 1. Organeduc CS | NV 2. AvD CS | NV | betaald 3. Rony Rabijns CS | NV | betaald 4. Jeroen Aerts 5. Joris Aerts 6. rmw 7. denon014 (Wim) CS | NV 8. Marlinda CS | NV | betaald 9. 10. rigo 11. Gerard CS | NV 12. Misj CS | NV | betaald 13. Axello CS | NV | betaald 14. Sander Schram CS | NV | betaald 15. hbrendel (Henk) CS | NV 16. Jaak Neyns CS | NV | betaald 17. Tom Van Heddegem CS | NV | betaald 18. RuudM CS | betaald 19. marcelboot CS | NV 20. DannyDV CS | NV | betaald 21. Jan Poos CS | NV 22. pjotr (Ronald Post) CS | NV 23. Marc Broers CS | NV | betaald 24. Finne Fortuin CS | NV | betaald 25. Marjan Van De Velde - Irisoft Solutions CS | betaald 26. Dimitri Bossiers - Irisoft Solutions CS | betaald 27. Jan Van Wijnsberge - Irisoft Solutions CS | betaald 28. WJ CS | NV | betaald 29. Chris CS | NV | betaald 30. Nicole Geerkens CS | NV | betaald 31. Jotie CS | NV 32. Jotie the second CS | NV 33. x - Irisoft Solutions CS 34. Theo Tromp CS 35. .... --------------------------- CS : Confituursessie NV : Naverbranding Edited May 14, 2007 by Guest
Rony Rabijns Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 Het blijft zo rustig .... komt er niemand meer ?
AvD Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Dat worden dan confituurtjes in hotelverpakking, zo van die kleine aluminiumkuipjes...
Koen Van Hulle Posted April 4, 2007 Posted April 4, 2007 Helaas, ik zal er niet bij zijn. De mei-maand staat reeds vol geboekt met eerste, plechtige, lente en weet-ik-wat-nog-allemaal communies. Koen
denon014 Posted April 4, 2007 Posted April 4, 2007 Als er mensen zijn in het Gentse mogen altijd meerijden! Ik blijf ook voor de naverbranding! We kunnen afspreken aan afrit 11 Lochristi/Beervelde Ik kan max 4 mensen meenemen. Mvg Wim
Organeduc Posted April 4, 2007 Posted April 4, 2007 En ook ik zou het erg jammer vinden als zich weinig mensen melden. Ik heb geprobeerd er iets van te maken, althans organisatorisch. Gratis lunch, gratis lokatie......
Rony Rabijns Posted April 4, 2007 Author Posted April 4, 2007 En ook ik zou het erg jammer vinden als zich weinig mensen melden.Ik heb geprobeerd er iets van te maken, althans organisatorisch. Gratis lunch, gratis lokatie...... Niet panikeren Organeduc. Het is nog meer dan een maand tot 12 mei ...
JeanWM Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Naar goede gewoonte zal ik er ook weer niet bij zijn.... Als tegenprestatie organiseren wij hier ter plaatse een FM Peninsula interuniversitaire versie van de confituursessie. Kwestie van in de mood te blijven. Als iemand zin heeft.... kom maar af ....
jw Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 ja, ik was even afwezig, maar ik kom graag. dus: jw ( Joost Wösten - Dhaag datadevelopment ) En natuurlijk voor de sessie als even zo belangrijk en voor leuk en gezellig de naverbranding. Zegt het voort; "komt allen!"
Rony Rabijns Posted April 12, 2007 Author Posted April 12, 2007 Zegt het voort; "komt allen!" Joost, roep het nog eens ... ze hebben het niet gehoord.
jw Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 nieuwe aanmedling, Gerard komt mee, voor de sessie en de naverbranding.
jw Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Als tegenprestatie organiseren wij hier ter plaatse een FM Peninsula interuniversitaire versie van de confituursessie. wij vernemen natuurlijk graag een kort verslag met foto's.
Misj Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Kom zeker, doe eerstdaags de storting. Voor de nieuwkomer-twijfelaars: heb me vorig jarig als leek en FM knutselaar geen moment ongemakkelijk gevoeld .... integendeel, beleefde een fijne dag met een leuke afsluiter .... komen dus Misj
AvD Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 OK, Misj. Je inschrijving is geregistreerd. We zijn blij je weer te zien!
Axello Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ik kom ook graag ! Ik w8 nog even met betaling tot ik weet of collega ook meekomt.
KC Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Sorry gasten, ik had er graag bij geweest, maar meer dan 500 km in de auto op 1 dag is me te ver... Het zal voor volgende keer zijn ! Veel plezier! KC
Axello Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ik kom ook graag !Ik w8 nog even met betaling tot ik weet of collega ook meekomt. Wij komen met twee man!
Rony Rabijns Posted April 18, 2007 Author Posted April 18, 2007 Wij komen met twee man! Fantastisch ! En wie is de nummer twee ? Of noem ik die gewoon Axello The Second
hbrendel Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ik kom ook. De hele dag incl. naverbranding. Is het goed als ik ter plekke betaal? Henk
Rony Rabijns Posted April 18, 2007 Author Posted April 18, 2007 Is het goed als ik ter plekke betaal? Prima Henk @ iedereen : vooraf betalen is geen must, enkel handig voor ons.
Organeduc Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 En ook de Kings Wok houdt er rekening mee. Ik ben er geweest en heb wat plaatsjes besproken voor ons. Met erg mooi weer misschien wel buiten. We zien wel, met dit clubje is het bij slecht weer binnen ook wel leuk.
Organeduc Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ik wilde KC nog even melden, dat die 500 km op een dag mij het vorig jaar best zijn meegevallen. 't Zou mij er nu niet van weerhouden. Ik hoop dus datg je toch komt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?
RuudM Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Uit nieuwsgierigheid kom ik ook, in ieder geval voor de CS. Eens kijken hoe dat ROC Twente er van binnen uitziet
dannydv Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 ook ik zal na jaren van afwezigheid met plezier de troepen versterken. tot dan. - Danny.
Recommended Posts