Peter-Paul Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Hoe kan ik de gegevens in mijn profiel hier op de website veranderen? Quote
0 hiker Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Bovenaan in het menu (2e regel vooraan) staat de optie Profiel. Daarmee zou het moeten lukken. Quote
0 Peter-Paul Posted January 9, 2008 Author Posted January 9, 2008 Nee, daar kan ik mijn woonplaats oid niet veranderen Quote
0 hiker Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Ik zie het inderdaad. Verhuizen is dus geen optie. Misschien even met de beheerder overleggen, dat is de enige mogelijkheid. Maar hoe kun je de beheerder bereiken? ik hoop dat hij alle draadjes volgt, dan komt hij deze ook wel tegen. Quote
0 AvD Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Ik heb God verwittigd. Normaal gebeurt dit via een gebed, maar dat zijn we hier gewoon. Quote
0 Administrator Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Goeieavond stervelingen , Het profiel van all forumers is zwaar teruggedraaid, dit omdat er nogal veel spam attacks op het forum zijn (2969 attacks tot op vandaag). Door minder velden te voorzien in het profiel kan ik die onozelaars tegen houden. De gegevens zitten nog wel in de databank. Zodra PHPBB 3.0 een goeie portaal-modificatie biedt, upgrade ik het forum naar deze versie. Dan komen de profielgegevens terug beschikbaar, maar dan zijn ze ook beter beveiligd. Peter-Paul, post me een boodschapje met je nieuwe gegevens, ik wil ze voorlopig wel even zelf veranderen. Bedankt voor het begrip. Quote
0 hiker Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 mooi dat je God ook gewoon een e-mail kunt sturen Quote
Question
Peter-Paul
Hoe kan ik de gegevens in mijn profiel hier op de website veranderen?
7 answers to this question
Recommended Posts