Donamd Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 Ik zou graag bij het uitvoeren van de scriptstap 'Printerinstelling' willen controleren of de gebruiker 'Annuleren' of 'OK' heeft geselecteerd. Ik dacht dat dit zou lukken met Get ( KeuzeLaatsteBericht ) maar blijkbaar lukt dit niet om de één of andere reden. Iemand een idee op welke manier ik dit kan opvangen ? Alvast bedankt voor jullie ino. Quote
0 hiker Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 Dit zou moeten lukken. De standaardknop (waarschijnlijk OK) heeft waarde 1, de andere opties zijn 2 (waarschijnlijk Annuleren) en 3 (niets). If ( Get ( KeuzeLaatsteBericht )=1 )... geeft je de mogelijkheid om de volgende stap uit te voeren. Quote
0 hbrendel Posted October 31, 2012 Posted October 31, 2012 Get ( LastError ) geeft 1 bij Cancel, 0 bij OK Quote
0 Donamd Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 Bedankt, dit is inderdaad wat ik zocht. Quote
Question
Donamd
Ik zou graag bij het uitvoeren van de scriptstap 'Printerinstelling' willen controleren of de gebruiker 'Annuleren' of 'OK' heeft geselecteerd.
Ik dacht dat dit zou lukken met Get ( KeuzeLaatsteBericht ) maar blijkbaar lukt dit niet om de één of andere reden.
Iemand een idee op welke manier ik dit kan opvangen ?
Alvast bedankt voor jullie ino.
3 answers to this question
Recommended Posts