Ga naar inhoud
  • 0

Welke Ipad aanschaffen ?


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

inmiddels heb ik mijn database gereed, sinds kort in gebruik, en dus nu constant bezig om theorie en praktijk samen te brengen. Echter er kleeft een heel groot nadeel aan FM, het is verslavend ... . . :mrgreen:

 

Maar goed, ik wil FM, barcodescanner en een Ipad gaan gebruiken om het uiteindelijke doel te bereiken van mijn "project" .

Weet iemand hoeveel opslag capaciteit minimaal vereist is van de Ipad ? Ik heb momenteel in mijn FM database zo'n 6000 artikelen inclusief een foto van ieder artikel.

Op mijn MacBook Air zie ik dat dit bestandje 130 MB in beslag neem 8O ik vind geen Ipad met een opslagcapaciteit van zo'n 160 MB, dus op zeker moet ik dit anders gaan zien, maar hoe ? Ik wil graag weten hoe ik kan bepalen welke Ipad geschikt is, onnodig investeren in capaciteit wat ik niet gebruik wil ik voorkomen omdat ik meerdere Ipad's moet aanschaffen en mijn ervaring leert dat na een jaar of 2 je eigenlijk weer "vernieuwd" ivm nieuwere modellen, functie's etc.....

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De goedkoopste en kleinste is voor deze omvang geen enkel probleem.

 

Echter... ik raad de meeste mensen aan om toch richting 32 Gb te gaan.

Je merkt dat met spelletjes, foto's en soms ook nog video het wel hard kan gaan met 16 Gb als basis.

Een TomTom tikt ook hard aan met 2 Gb voor Nederland.

 

Nog een tip: Als je overweegt om navigatie software te gebruiken, let er dan op dat je de Cellular versie koopt (duurder), omdat je anders geen GPS ontvanger in het apparaat hebt zitten.

Deze ontdekking deed ik helaas NA mijn aankoop van mijn 16 Gb iPad 3.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...