Ga naar inhoud
  • 0

foto's exporteren


Gerard Exis

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zul je volgens mij het beste werken met een script waarbij de veldinhoud van de container apart geplaats wordt in het export bestand.

Zoek maar eens op export container op dit forum kom je verschillende voorbeelden tegen.

Sorry zat verkeerd dacht dat ze als link waren toegevoegd, als ze er in staan kun je ze gewoon exporteren? Je zult in de database ze niet in de container hebben staan?

Had even een voorbeeldje maar de bestanden er in waren te groot. Maar maak maar een lege database met 1 containerveld, zet er een plaatje in en exporteer naar een ander FM bestand en het staat er keurig in.

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de reacties, maar ik wil toch proberen om duidelijk aan te geven wat ik gedaan heb.

Als ik een nieuw artikel toevoeg aan mijn database ga ik in de container staan en gebruik dan de optie "afbeelding toevoegen" ,

neem aan dat dan de afbeelding in de database staat en niet een link, klopt dit?

 

Vervolgens probeer ik nu de gegevens van de database te exporteren als .......csv file en die importeer ik in FM GO, alle gegevens heb ik dan, echter niet de bijbehorende foto's, want ik krijg de melding dat het niet mogelijk is om een afbeelding te exporteren.

Link naar reactie
  • 0

2 zaken zijn van toepassing blijkbaar.

1 je neemt aan dat het bestand in de container staat zou makkelijk een verwijzing zijn. (zoek in de help file wat een container voor veld is dan is dat snel duidelijk)

2 je maakt er eerst een cvt bestand van om daarna naar een Go bestand te gaan ? Dat is toch onnodig je maakt er een gewoon FM bestand van wat je vervolgens op de iphone of IPad bekijkt?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...