hbrendel Posted April 2, 2014 Posted April 2, 2014 http://fmdl.filemaker.com/UPDT/13/fm_updater_13.0.2.228.dmg Quote
0 Felix Posted April 2, 2014 Posted April 2, 2014 2 interessante, hier besproken bugs, hebben aandacht gehad. Uit de update leesmij: - De optie 'Externe containeropslag behouden' is toegevoegd om het opnieuw importeren van externe containeropslag over te slaan en om in plaats daarvan bestaande externe inhoud opnieuw te gebruiken tijdens het importeren van records tussen FileMaker-databases. (viewtopic.php?f=46&t=8468 maar of dit nu echt is opgelost?) - Er is een probleem verholpen waarbij COUNT ( DISTINCT ... ) mogelijk een verkeerd resultaat geeft als dit met de functie ExecuteSQL wordt gebruikt. (viewtopic.php?f=38&t=8335&p=49362) Quote
0 hbrendel Posted April 2, 2014 Author Posted April 2, 2014 En het is weer zover... Hij opent niet meer! Quote
0 hbrendel Posted April 3, 2014 Author Posted April 3, 2014 10.9.2 Het zullen wel weer de plug-ins zijn Quote
0 hbrendel Posted April 3, 2014 Author Posted April 3, 2014 Het is opgelost. 13.0.1 opnieuw installeren en daarna nogmaals updaten. Ik denk dat het verwijderen van taalpakketten de oorzaak is geweest. Quote
0 hbrendel Posted April 3, 2014 Author Posted April 3, 2014 Ook in 13.0.2 zijn de taalpakketten er alweer uit. Quote
0 SuperWimmie Posted April 3, 2014 Posted April 3, 2014 ....- De optie 'Externe containeropslag behouden' is toegevoegd om het opnieuw importeren van externe containeropslag over te slaan en om in plaats daarvan bestaande externe inhoud opnieuw te gebruiken tijdens het importeren van records tussen FileMaker-databases. (viewtopic.php?f=46&t=8468 maar of dit nu echt is opgelost?) .... Getest en het lijkt mij geheel opgelost te zijn. Bij de import krijg je dat extra schermpje voor het automatisch bijwerken van alle berekeningen, daar zit een extra keuze bij om de containervelden te behouden. Indien aangevinkt, kopieert FM de link naar het bestand, zonder het extern opgeslagen bestand verder nog te betrekken in de import. Ik heb de test nogmaals uitgevoerd buiten bereik van de container bestanden, om daarna het nieuwe bestand weer op zijn orginele plaats te kopieren. Daarna zijn alle links naar de externe bestanden intact gebleven. Ik ben er blij mee Quote
0 menno Posted April 4, 2014 Posted April 4, 2014 De functie Get ( ModifiedFields ) werkt nog steeds niet naar behoren. Alleen lokale tabellen leveren een resultaat, velden in externe tabellen worden nooit getoond. Heb de bug al bij FM gemeld. Quote
Question
hbrendel
10 answers to this question
Recommended Posts