Ga naar inhoud
  • 0

Ja hoor...


hbrendel

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

2 interessante, hier besproken bugs, hebben aandacht gehad. Uit de update leesmij:

 

- De optie 'Externe containeropslag behouden' is toegevoegd om het opnieuw importeren van externe containeropslag over te slaan en om in plaats daarvan bestaande externe inhoud opnieuw te gebruiken tijdens het importeren van records tussen FileMaker-databases.

(viewtopic.php?f=46&t=8468 maar of dit nu echt is opgelost?)

 

- Er is een probleem verholpen waarbij COUNT ( DISTINCT ... ) mogelijk een verkeerd resultaat geeft als dit met de functie ExecuteSQL wordt gebruikt.

(viewtopic.php?f=38&t=8335&p=49362)

Link naar reactie
  • 0
....

- De optie 'Externe containeropslag behouden' is toegevoegd om het opnieuw importeren van externe containeropslag over te slaan en om in plaats daarvan bestaande externe inhoud opnieuw te gebruiken tijdens het importeren van records tussen FileMaker-databases.

(viewtopic.php?f=46&t=8468 maar of dit nu echt is opgelost?)

....

 

Getest en het lijkt mij geheel opgelost te zijn.

 

Bij de import krijg je dat extra schermpje voor het automatisch bijwerken van alle berekeningen, daar zit een extra keuze bij om de containervelden te behouden.

Indien aangevinkt, kopieert FM de link naar het bestand, zonder het extern opgeslagen bestand verder nog te betrekken in de import.

 

Ik heb de test nogmaals uitgevoerd buiten bereik van de container bestanden, om daarna het nieuwe bestand weer op zijn orginele plaats te kopieren.

Daarna zijn alle links naar de externe bestanden intact gebleven.

 

Ik ben er blij mee ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...