Donamd Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Ik wens een nieuwe laptop aan te schaffen en ben aan het bekijken of er problemen te verwachten zijn met Filemaker 11 Pro Advanced op een Windows 8 versie. Iemand hier ervaring mee of zou ik eerder toch Windows 7 verkiezen als besturingssysteem ? Quote Link to comment
0 menno Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Ik heb fmpa 11 naast fmpa 13 op windows 8.1 .... geen problemen. Op Windows 8, 2008 R2, 2012 en 7 ook niet Ook geen keyboard-shortcuts die het ineens niet meer doen e.d. Quote Link to comment
0 Donamd Posted December 18, 2014 Author Share Posted December 18, 2014 Ok, dus geen reden om bij Windows 7 te blijven. Indien anderen dezelfde of een andere mening zijn toegedaan is dit steeds welkom. Vanavond moet de knoop doorgehakt worden. Quote Link to comment
Question
Donamd
Ik wens een nieuwe laptop aan te schaffen en ben aan het bekijken of er problemen te verwachten zijn met Filemaker 11 Pro Advanced op een Windows 8 versie.
Iemand hier ervaring mee of zou ik eerder toch Windows 7 verkiezen als besturingssysteem ?
2 answers to this question
Recommended Posts