hans erik Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Ik krijg in FMSA12 deze melding als ik de console wil openen: Wat te doen? Ik begrijp dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden. Quote
0 menno Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Nog altijd geklungel met die Java-console en oudere FM-Server-versies, gek wordt je er van! Ik heb nu ff geen Mac bij de hand, maar je kan naar het tabblad Security van de java-console en daar kan je de certificate-revocation uitzetten (dat wordt overigens afgeraden, maar bij mij werkt het, ook op mijn mac thuis): Quote
0 hans erik Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Yes, dat is de oplossing. Je krijgt inderdaad wel een enge waarschuwing... Helaas, ik kan hier nog niet naar FMS13 omdat er nog van alles met IWP draait. En ik ben bang dat WebDirect wel erg veel van de server vergt. Quote
0 peerke Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Hier hetzelfde plotseling. Alleen werkt bij mij deze oplossing niet. De melding blijft komen en ik kan niet verder. Iemand nog een idee? MacOs 10.9.5 FMS 12.0 v6 Java 8 .31 Quote
0 peerke Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Opgelost. http://localhost:16000 toegevoegd aan de exceptions site list. Quote
Question
hans erik
Ik krijg in FMSA12 deze melding als ik de console wil openen:
Wat te doen?
Ik begrijp dat er geen domme vragen bestaan, alleen domme antwoorden.
4 answers to this question
Recommended Posts