Jump to content
  • 0

gebruikersnaam en inlogcode automatisch invullen

Gerard Exis

Question

Beste mensen,

ik gebruik via web viewer de mogelijkheid om vanuit FM gegevens op mijn website aan te passen. Nu moet ik iedere keer als ik fm opstart het wachtwoord en gebruikersnaam invullen (in het venster web viewer dus, om in het administratiepanel van de website te komen). Op zich is dit niet echt een ramp, echter ik vraag me af, is het niet te regelen dat dit bij opstarten van FM dit automatisch gebeurt ?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Is de beveiliging van de website geregeld met htaccess dan werkt het voorbeeld van Felix inderdaad prima, maar log je in via een formulier (en dat is bij joomla, magento, wordpress, drupal etc. het geval) dan zal dat niet werken, maar daar is dat vaak ook helemaal niet nodig. Ik gebruik zelf bij een klant een webviewer om met een Wordpress-site te communiceren en hebben we gewoon de inlog bewaard (vinkje ingelogd blijven aan én wachtwoord opgeslagen), één keer opgegeven en voortaan zonder tussenstap inloggen (tenzij je je afmeld).