Ga naar inhoud
  • 0

gebruikersnaam en inlogcode automatisch invullen


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

ik gebruik via web viewer de mogelijkheid om vanuit FM gegevens op mijn website aan te passen. Nu moet ik iedere keer als ik fm opstart het wachtwoord en gebruikersnaam invullen (in het venster web viewer dus, om in het administratiepanel van de website te komen). Op zich is dit niet echt een ramp, echter ik vraag me af, is het niet te regelen dat dit bij opstarten van FM dit automatisch gebeurt ?

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is de beveiliging van de website geregeld met htaccess dan werkt het voorbeeld van Felix inderdaad prima, maar log je in via een formulier (en dat is bij joomla, magento, wordpress, drupal etc. het geval) dan zal dat niet werken, maar daar is dat vaak ook helemaal niet nodig. Ik gebruik zelf bij een klant een webviewer om met een Wordpress-site te communiceren en hebben we gewoon de inlog bewaard (vinkje ingelogd blijven aan én wachtwoord opgeslagen), één keer opgegeven en voortaan zonder tussenstap inloggen (tenzij je je afmeld).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...