hezndepezn Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Als ik een layout met containervelden met een schaduwrand als pdf wil exporteren, worden de schaduwranden niet getoond. Ook niet van tekstvelden etc. Is dit sowieso niet mogelijk met een pdf-export, kan dit zo niet 1 2 3 in de documentatie vinden? Quote
0 hezndepezn Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 Ik werk op een mac (OSX 10.10.4). Quote
0 hezndepezn Posted August 4, 2015 Author Posted August 4, 2015 Ook bij een print naar pdf worden geen schaduwranden getoond. Ik zal het morgen eens op een andere Mac proberen. Quote
0 hezndepezn Posted August 5, 2015 Author Posted August 5, 2015 Ook op een andere Mac (ook 10.10.4 overigens) worden de schaduwranden niet geëxporteerd. Quote
0 Infomatics Posted August 5, 2015 Posted August 5, 2015 Staat 'Delineate fields on current record only' aan in Layout setup? Dit geeft regelmatig rare resultaten Quote
0 hezndepezn Posted August 5, 2015 Author Posted August 5, 2015 Dat was 'm inderdaad, dank voor de tip. Quote
0 hans erik Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 Staat 'Delineate fields on current record only' aan in Layout setup? Ze zouden die optie moeten veranderen in: 'Screw up report layout' Dan zou je er iets sneller op geattendeerd worden Quote
Question
hezndepezn
Als ik een layout met containervelden met een schaduwrand als pdf wil exporteren, worden de schaduwranden niet getoond. Ook niet van tekstvelden etc. Is dit sowieso niet mogelijk met een pdf-export, kan dit zo niet 1 2 3 in de documentatie vinden?
7 answers to this question
Recommended Posts