Jump to content
  • 0

El Capitan & FileMaker 14

bigbadwolf

Question

Posted

Zou nog maar heel even wachten om de stap te wagen naar het nieuwe OS van Apple...

FileMaker heeft al aangekondigd dat er medio oktober een update komt vanwege compatibiliteitsproblemen met El Capitan. Voor november staat er een FileMaker Server update op de rol.

Ik weet wat ik voorlopig doe met El Capitan...

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Toch raar dat dit pas weken ná de introductie van 10.11 komt. Je zou haast denken dat FileMaker Inc helemaal niets met Apple te maken heeft :twisted: en ze geen mogelijkheden hebben om dit van tevoren even uit te testen. Hebben we dit niet al eens eerder meegemaakt? Ik vind dit uitermate knullig.

• 0
Posted

Geef mij maar Windows. Echt stukken beter ;-)

Dat vind ik dan weer niet. Maar laat dit geen discussie zijn over het platform. Het ligt er immers maar aan wat je gewend bent. Wel zou men bij FileMaker wat meer aandacht mogen hebben voor veranderingen in de platforms die men zegt te ondersteunen.

• 0
Posted

Dus je MOET versie 14 gebruiken om het werkbaar te krijgen onder El Capitan?

Of wordt 13 ook nog geupdated?

Versie 12 misschien (vanwege IWP)?

Ik ga ineens begrijpen waarom Filemaker van de Runtimer af wil.

Als OSX zo'n zooitje is met updates, wordt het uitwisselen van een Runtimer over verschillende OSX versies heen een groot probleem.

Nee, ik vind op dit punt dat Apple iets te verwijten valt.

Met MS-Office voor OSX gaat het precies zo. Filemaker is niet de enige die dit overkomt.