Jump to content
  • 0

Postverzending met meerdere bijlagen?

marcelboot

Question

Posted

Hoi, kun je in 1 script een mail voorbereiden met meerdere pdf bijlagen? 1 Bijlage gaat simpel, maar hoe voeg je er twee aan toe in eenzelfde mail.Eigenlijk zoek ik de mogelijkheid om meerdere pdf's in elkaar te schuiven, maar of dat kan??

Ik zie de mogelijkheid niet, maar misschien iemand anders?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik werk voor dit doel al een tijdje met de gratis Scriptmaster plugin van 360works.

Je kunt hier meerdere bijlagen tegelijk mee versturen en evt. ook mails met html-opmaak. Werkt als een zonnetje!

• 0
Posted
Standaard biedt Filemaker dat niet, helaas.

Wat mogelijk een oplossing is, is de PDF aan te laten vullen met andere rapportages, zodat het volstaat om 1 PDF te zenden....

Hoe vul je een pdf aan? Dat is nieuw voor mij.

• 0
Posted

Je kan afdruk als een PDF op schijf opslaan.

Via een variabele kan je de bestandsnaam van tevoren vastleggen en in dat bestand krijg je vervolgens netjes de PDF afdruk.

Bij het opslaan als PDF heb je de keuze voor Overschrijven of Aanvullen.

Bij de eerste druk natuurlijk overschrijven, maar bij de tweede afdruk aanvullen.

• 0
Posted

Je kan ook wanneer je meerdere bestanden wilt versturen, deze in een map plaatsen, die map zippen en dan het zip-bestand meesturen. Je werkt toch op MacOSX? Met applescript valt zoiets prima te realiseren.

• 0
Posted

Het advies van Wim opgevolgd en dat loopt gesmeerd hoor. Mooi twee bijlagen in 1 pdf bijlage. De trick zit hem in de variable ($temp), die je instelt en dan bij de tweede pdf weer aanroept om aan te vullen.

Dank weer