Peter Wagemans Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Ik krijg hier deze vreemde foutmelding binnen van een klant. Zelfde selectie, ander toestel: geen probleem. Iemand enig idee? Quote
1 menno Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Kijk even in het regelpaneel "Beveiliging & Privacy/Privacy" welke programma's door FileMaker Pro mogen worden "bestuurd" Mogelijk staat "Apple Mail" er wel bij, maar uitgevinkt. Staat Mail niet bij FMP, dan weet ik geen oplossing Quote
1 Roger Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Toevallig een M1 Mac? Zie ook mijn bijdrages in deze topic: Quote
0 Peter Wagemans Posted March 23, 2021 Author Posted March 23, 2021 Bedankt Menno en Roger. De Mac is al een jaar oud, dus het zal wel geen M1 issue zijn. Wat Menno oppert, daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Quote
0 menno Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 7 uur geleden zei Peter Wagemans: Hebbes. Dit bedoel je dus. Precies, maar was dat ook het probleem? Quote
0 Peter Wagemans Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 Nog niks gehoord van de klant, even een berichtje gepost in het opvolgingssysteem. Quote
Question
Peter Wagemans
Ik krijg hier deze vreemde foutmelding binnen van een klant. Zelfde selectie, ander toestel: geen probleem. Iemand enig idee?
7 answers to this question
Recommended Posts