Ga naar inhoud
  • 0

Versie 18 downloaden

hiker

Vraag

Geplaatst:

Mijn PC is het langzaam aan het begeven, ik wil dus vast een nieuwe inrichten.

Kan ik FM 18 advanced nog ergens downloaden? Ik heb een officiële versie, is dus niet als illegale copy bedoeld.

Maar ik heb versie 18 nodig voor het maken van Runtime-versies.

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst: (aangepast)

hiker vraagt om versie 18. Volgens mij  is die via de pagina die ik noem te downloaden. Ook versies 17 en 19. Wellicht is het afhankelijk van je aankopen? Ik zie b.v. dit:

a.png

aangepast door Banach
  • 0
Geplaatst:

Diezelfde pagina zie ik ook… maar wanneer je wat wel/niet te zien krijgt is mij ook niet helemaal duidelijk.

Als ik de licentie van ons bedrijf open krijg is alleen 19 te zien (dus niet de optie zoals jij toont om ook 17 en 18 te downloaden).

Kijk ik op de pagina van mijn developer licentie dan zie ik ze wel.

Enige verschil is dat wij recent zijn overgestapt op Claris Problem Server circle en dus ook de nieuwe Claris Suite kunnen gebruiken (Claris Pro, Claris Studio, Claris Connect en Claris Server). Mogelijk dat daar het verschil zit.

• 0
Geplaatst:
14 minutes ago, Banach said:

Ik weet niet of we hier directe links naar de software mogen posten?

Kunnen we altijd nog delen via een PB… ik heb denk ik alle installers nog tot héél ver terug. Eén van de eerste dingen die ik doe als er een update is is de installers downloaden (niet de updaters, maar de echte installers).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...