Peter Wagemans Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Sorry voor het ongemak beste mensen. De server is terug beschikbaar. Ik denk dat ik 1 dezer de hardware van de firewall ga vervangen. De firewall software is OK, maar ik vrees dat het bakje niet goed is. Werkelijk te veel crashes. Hoe dan ook, met de muur in China is ook alles OK, heb daar in elk geval niks aan moeten doen, had meer werk geweest. Quote Link to comment
jw Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 ha peter, dat is een goed bericht. Lijkt me heerlijk op de muur zo als je daar erbij zit. Wel een dikke jas aan zo te zien. dank, nu kunnen we weer communiceren.javascript:emoticon(':lol:') Quote Link to comment
JeanWM Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Die muur ziet er robuust uit.... Waarom heb je die niet meegebracht ? In alle geval, blij dat je terug bent.... Quote Link to comment
Koen Van Hulle Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Welkom thuis Koen Quote Link to comment
Rony Rabijns Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Dag Peter, "Long time no hear" zei de chinees Quote Link to comment
Administrator Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 Gisteravond tot vanmorgen is de server ook down geweest, hij is vervangen door de "oude" clarify server, omdat ik er grotere harde schijven ingestoken heb en meer RAM. We zitten dus nu terug op een dubbele pentium 3 (1Ghz), met 1 GB RAM en gemirrorde harde schijven van 128GB. Het OS is nu ook het nieuwere Linux Fedora Core 3. Quote Link to comment
Sanne Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 En is er al een manier waarop mensen een vrijwillige bijdrage aan dit prachtige geheel kunnen storten? Quote Link to comment
Administrator Posted November 27, 2004 Share Posted November 27, 2004 Nee, die is er niet. Het is aanlokkelijk om voor dit forum ander geld te gebruiken dan het mijne, maar het schept ook verplichtingen. Een bijdrage van de mensen die eruit bestaat om mekaar te helpen en af en toe aan een confituursessie mee te doen, is voor mij voldoende. Ik doe op die server nog andere dingen dan het clarify forum hosten, dus ik ben echt niet zo barmhartig als op het eerste gezicht lijkt. Quote Link to comment
Recommended Posts