Jump to content

6de Confituursessie: voorbereiding


Rony Rabijns

Als ik mag kiezen, zou ik willen dat de 6de confituursessie georganiseerd wordt in :  

17 members have voted

  1. 1. Als ik mag kiezen, zou ik willen dat de 6de confituursessie georganiseerd wordt in :

    • Vlaanderen
      8
    • Nederland
      6
    • geen voorkeur, waar het ook is, ik kom toch.
      3


Recommended Posts

Posted

Wordt het niet stilaan tijd voor een nieuwe confituursessie ?

 

Dit ging vooraf :-D

 

http://www.pbase.com/dannydv/jam2003/ - Foto's van Danny

http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/0/2econfrituursessie/ - Foto's van Sanne

http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/0/3econfrituursessie/ - Foto's van Sanne

http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/0/4eclarify/ - Foto's van Sanne

http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2499 - De 5de Confituursessie

http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2661 - Napraten over de 5de sessie

Posted

Ja, ik heb wel weer zin in een nieuwe Confituur.

Met fm8 kan je inmiddels zulke leuke dingen, daar is vast een en ander over te vertellen. Ik zou 13 mei kunnen, anders het laatste weekend van mei, dat is met Hemelvaart.

 

Laten we wat onderwerpen bedenken:

- hoe mooi kan je een planningsprogramma maken

- spelletjes in Filemaker ( was een verrassende de laatste keer )

- Instant Web Publishing: is dat bruikbaar of toch te beperkt?

er zijn vast andere suggesties.

Posted

Rony,

 

met de huidige technische snufjes die op de markt te krijgen zijn...kun je daar geen web-cast van maken....

 

...kan ik dan van hieruit mee volgen.... :lol:

Posted (edited)

volgens de pool wordt het in België.

volgens de voorkeur op 13 mei.

 

er zijn enkele onderwerpen geopert.

 

nu de sprekers en de lokaties

en de deelnemers.

 

wie zet de volgende stap

ik meld aan:

JW ( ikzelf dus )

en GB

Edited by Guest
  • 4 weeks later...
Posted

Ja, spoedig!

We zien elkaar weer in dezelfde zaal als vorig jaar en sluiten daar ook af met een BBQ. Er wordt aan gewerkt!

Posted

We wachten nog op het antwoord van de zaaluitbater, maar die zaterdag 13 mei lijkt wel erg dichtbij. Stay on tune!

Posted

Met dit mooie weer is het mooi tijd voor de bbq.

Dus we zijn benieuwd wat de uitbater voorstelt.

Posted

Laat maar zitten, op zo'n korte termijn kan ik het niet meer plannen.

 

Ik moet nu iets anders afzeggen op basis van een confituursessie waarvan niemand weet of die nog doorgaat.

 

Dat andere heb ik nu dus afgesproken.

Posted
We wachten nog.............

 

Als er heden middag geen einde komt aan dat wachten zie ik mij genoodzaakt af te melden.

Ik heb tot 16.00 uur.....

 

rmw

Posted

Er moet toch nog even vermeld worden dat er nog geen definitieve afspraak is met de zaaluitbater en dat er dus nog geen datum vastligt. Er kan dus ook geen sprake zijn van korte of lange termijn of wat dan ook.

Posted
Er moet toch nog even vermeld worden dat er nog geen definitieve afspraak is met de zaaluitbater en dat er dus nog geen datum vastligt. Er kan dus ook geen sprake zijn van korte of lange termijn of wat dan ook.

 

Dan is er sprake van een misverstand, want als ik deze draad zo lees dan is het toch wel redelijk om van 13 mei uit te gaan.

 

volgens de pool wordt het in België.

volgens de voorkeur op 13 mei.

 

Ik begrijp nu dat dat te voorbarig is geweest.

De datum hangt dus af van de uitbater?

 

Ik kan in mei alleen de 13e, dus dat wordt wat mij betreft al juni....

 

Ik 'stay on tune'

 

rmw

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...