Jump to content
  • 0

Scrollen in Veld bij READ-ONLY acces Web

DKV

Question

Hallo,

Ik heb mijn database geschikt gemaakt voor web hosting via IWP via de FMS 7.

Als ik nu de pagina oproep wordt er netjes de juiste layout getoond. Maar als ik in een veld wil scrollen omdat deze te groot is gaat dat niet. Als ik de webusers full acces geef wel maar ja dat wil ik nou juist niet .. En als het even kan wil ik ook geen aparte ALyout maken speciaal voor het web.

Hoor graag de mogelijkheden...

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Inderdaad,....ik heb dit probleem vroeger ook al eens ondervonden! Ik herinner me vaag dat de gebruiker inderdaad alleen kon scrollen als je hem ook schrijfbevoegdheid geeft. Dat is natuurlijk niet altijd gewenst. Zelf ben ik ook benieuwd of iemand hiervoor een oplossing heeft... maar... Ik vrees dat het één van de blijkbaar nog vele tekortkomingen is van IWP! (Zie ook andere lijn van Peter...)

Van de andere kant ben ik er helemaal van overtuigd dat uiteindelijk de toekomst helemaal ligt bij applicaties zoals IWP! Het grote voordeel ervan is het gemak! Gemakkelijk dus... je hoeft geen programmeertaal te leren.... Waarom zou ik PHP of Lasso of.... gaan leren eens IWP het allemaal automatisch (en veel sneller) voor mij doet?! Zo is HTML kennen ondertussen ook al lang geen 'must' meer om een prachtige website in een min van tijd ineen te steken....

• 0

Blijkbaar is Windows Media Player nogal bemoeizuchtig en wil de movie file spelen i.pv. de eventueel geassocieerde QuickTime Player.

Zo'n QuickTime moet je zeker kunnen afspelen als je hem rechtstreeks aanspreekt, in dit geval:

http://www.clarify.net/files/safariscreensnapz001_133.mov

Heb je QuickTime voor Windows niet, de standalone versie (zonder iTunes) vind je hier:

http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/qtinstall.info.apple.com/lupin/us/win/QuickTimeInstaller.exe