Jump to content
  • 0

Email met outlook opmaak

Maloud

Question

Hallo,

Vanwege de uitstekende antwoorden en adviezen die ik hier krijg het volgende:

Met (heel) veel plezier maak ik gebruik van FM Pro 8.5 Advanced voor het bijhouden van data van bijna 6000 Kreidler's (Oude bromfietsen)

Ik maak veel gebruik van scripts om mensen emails te sturen welke d.m.v. outlook worden verzonden. Echter de opmaak laat nog veel te wensen over, sterker nog, het wordt gemaild als plain text.

Ongetwijfld is hier een oplossing voor, maar k heb die nog niet kunnen vinden.

Toch zijn er hier wel voorbeelden verschenen waarbij een email kon worden verzonden warbij de opmaak wel netjes was.

Wie helpt me (even) verder c.q. zet me op het goede spoor.

Bij voorbaat dank.

p.s. Als je interesse hebt kijk dan eens op www.kreidlerpagina.nl

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Heb daarstraks nog een stukje broncode uit Outlook Express in een veld gezet en Export Field Contents gedaan als .htm en mail attachment, en dat werkt mooi. Dus moet je nog wel één en ander styling zien te geven alvorens je exporteert.

Kga dat zelf ook eens nader bezien één van de weken in hoeverre dat makkelijk is.

Ik vraag me dus ook af hoe je gestilleerde FM tekst met kleur en al kan mailen. Als je knipt en plakt doet hij het wel, maar ja...

Ik weet dat er zeker ingewikkelde oplossingen voor bestaan (ooit al gezien), maar intussen zijn we mss al veel verder en loop ik wat achter. FM-virus heeft pas opnieuw toegeslagen :lol:

• 0

Idd, het is mbv die functie dat ik mij volgende vbn herinner en terug opzocht:

www.spf-15.com/fmExamples/styleManipulation.fp7.sit

www.clevelandconsulting.com/support/viewtopic.php?t=227

www.clevelandconsulting.com/support/vie ... 8bcc42efdd

www.briandunning.com/cf/203

www.spf-15.com/fmExamples/colorChoice.fp7.sit

Met een combo van deze info ga ik het oplossen, maar er moeten toch mensen zijn die dat al lang hebben liggen...? :P Zal anders toch een dagje broeden worden mss, maar kan handig zijn bij deze temperaturen :wink: