Vanwege de uitstekende antwoorden en adviezen die ik hier krijg het volgende:
Met (heel) veel plezier maak ik gebruik van FM Pro 8.5 Advanced voor het bijhouden van data van bijna 6000 Kreidler's (Oude bromfietsen)
Ik maak veel gebruik van scripts om mensen emails te sturen welke d.m.v. outlook worden verzonden. Echter de opmaak laat nog veel te wensen over, sterker nog, het wordt gemaild als plain text.
Ongetwijfld is hier een oplossing voor, maar k heb die nog niet kunnen vinden.
Toch zijn er hier wel voorbeelden verschenen waarbij een email kon worden verzonden warbij de opmaak wel netjes was.
Wie helpt me (even) verder c.q. zet me op het goede spoor.
Vraag
Maloud
Hallo,
Vanwege de uitstekende antwoorden en adviezen die ik hier krijg het volgende:
Met (heel) veel plezier maak ik gebruik van FM Pro 8.5 Advanced voor het bijhouden van data van bijna 6000 Kreidler's (Oude bromfietsen)
Ik maak veel gebruik van scripts om mensen emails te sturen welke d.m.v. outlook worden verzonden. Echter de opmaak laat nog veel te wensen over, sterker nog, het wordt gemaild als plain text.
Ongetwijfld is hier een oplossing voor, maar k heb die nog niet kunnen vinden.
Toch zijn er hier wel voorbeelden verschenen waarbij een email kon worden verzonden warbij de opmaak wel netjes was.
Wie helpt me (even) verder c.q. zet me op het goede spoor.
Bij voorbaat dank.
p.s. Als je interesse hebt kijk dan eens op www.kreidlerpagina.nl
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.