AvD Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 (edited) Clarify gaat binnen onafzienbare tijd weer rond de tafel zitten. Kasterlee is de laatste jaren telkens een groot succes gebleken en ook de keuze voor een "zonnige" zaterdagnamiddag is telkens in de smaak gevallen. Daarom deze eerste poll met een heel simpele keuze: ofwel een zaterdag in Kasterlee, ofwel iets anders. De datum bekijken we in een latere fase. Edited March 9, 2007 by Guest
Rony Rabijns Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Voor diegenen die uit de lucht komen gevallen en zich nu hopeloos afvragen "Confituursessie, wat is dat ?" .... gelieve zich zsm te haasten naar http://www.confituursessie.be
Organeduc Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 En zouden we nu dan niet eens een keer naar een locatie in de noordelijker Nederlanden kunnen uitwijken? Ik weet er een goede plek voor, ook voor de naverbranding.
AvD Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 Ah, een stem voor een andere locatie, en ik weet waar . Mij ook goed, als je er maar voor zorgt dat er niks in de lucht vliegt (Organeduc is van Hengelo, vlak bij Enschede)! Het lijkt me zelfs een boeiend experiment: tot hiertoe zijn de allermoedigsten uit het hoge noorden afgezakt tot in Vlaanderen. Nu kan het omgekeerd en het zou me niet verwonderen dat we plots een hoop nieuwe inschrijvingen krijgen. En wat de culinaire naverbranding betreft: jullie hebben daar een van de beste wokrestaurants van Europa...
Theo Tromp Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Eigenbelang maar mijn voorkeur gaat uit naar Nederland. Mijn laatste poging om delnemer te zijn in Kasterlee strandde in een file .... De meest centrale plek in Nederland is Utrecht. Je kunt daar voldoende zaaltjes huren. Lelystad is wat mij betreft ook een optie.... Theo Tromp
denon014 Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Kijk er al naar uit naar de volgende confituursessie en voor mij om het even waar altijd leuk om nieuwe plaatsen te leren kennen mvg wim alias denon014
Peter Wagemans Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Kasterlee was 2 x schitterend, maar ik ga deze keer ook stemmen voor een plekje in Nederland, lijkt me democratisch, en die ene keer dat we het al in Nederland hebben gedaan was best wel gezellig. Rony, de foto's op jouw site zijn prachtig. Je bent hierbij chinese vrijwilliger voor de volgende sessie...
AvD Posted February 18, 2007 Author Posted February 18, 2007 Het lijkt er dus op dat het Nederland gaat worden. Vermoedelijk Hengelo, klopt dat?
Rony Rabijns Posted February 20, 2007 Posted February 20, 2007 Vermoedelijk Hengelo, klopt dat? Stel dat we naar Nederland gaan. Wanneer dan bij voorkeur ? Dan kunnen we een nieuwe poll starten met wat data. Organeduc .... ? Waar zit je ... ?
AvD Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Hadden we vorig jaar niet het idee opgevat om de confituur voortaan altijd te serveren de eerste zaterdag van mei? Of verwar ik nu met die vogels en die eitjes? Dit jaar is dat in Nederland wel het Bevrijdingsfeest (of hoe heet dat bij jullie?).
AvD Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Dank, Brendel. Dus de tweede zaterdag van juni. Dat zou dit jaar dus op 9 juni zijn. Mij lijkt dat uitstekend. Nog even horen wat anderen daarvan denken, en dan kunnen we de poll starten zoals Rony voorstelde.
rmw Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Dus de tweede zaterdag van juni. Dat zou dit jaar dus op 9 juni zijn. Staat gereserveerd! rmw
Rony Rabijns Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Ik heb 09 juni aangestipt in mijn agenda ... voorlopig in potlood ...
AvD Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 OK. Hier is 9 juni ook aangestipt. We zullen dus in elk geval al minstens met z'n drieën zijn.
burggraaf Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Al enig idee waar? Hoorde Hengelo vallen... Enige twijfel hier vanwege een 'verjaardagsweekend' (nee, niet van mezelf). Beetje sponsoring wellicht? Wellicht een idee om een PayPal account o.i.d. op te zetten?
Maarten Witberg Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 ben niet echt een clarify.net bewoner, maar ik zou het leuk vinden om eens wat filemakeraars te ontmoeten. Is het voor ieder toegankelijk? Is er al nagedacht over een programma of is het alles wat ter tafel komt? Ik ben nog niet zeker of ik ook kan. groet maarten
Rony Rabijns Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Is het voor ieder toegankelijk? ja Is er al nagedacht over een programma of is het alles wat ter tafel komt? Hier komt later nog een ander topic over ... we gaan eerst proberen een datum en locatie te prikken.
Rony Rabijns Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Is het voor ieder toegankelijk? Ja. Een van de motto's is : hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Filemaker-kennis is absoluut geen noodzaak, maar strekt tot de aanbeveling Is er al nagedacht over een programma of is het alles wat ter tafel komt? Hier komt later nog een ander topic over ... we gaan eerst proberen een datum en locatie te prikken.
Maarten Witberg Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Filemaker-kennis is absoluut geen noodzaak, maar strekt tot de aanbeveling dan hou ik me aanbevolen ik weet wel het een en ander, maar er is altijd meer te leren. ik ga de berichten in de gaten houden. bdw. de locatie maakt me niet zoveel uit. [/url]
Rony Rabijns Posted February 28, 2007 Posted February 28, 2007 Organeduc, Wil je eens informeren of de locatie in Hengelo beschikbaar is op de voorgestelde datum en onder welke voorwaarden eventueel ? Dank alvast. Rony
Organeduc Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Ik heb komende vrijdag een overleg, waarin ik de lokatie Hengelo ga bespreken. Daarna zal ik daarover meer gaan zeggen. Als het allemaal lukt, kan er van een wellicht zeer goedkope maar goede outtillage gebruik gemaakt met de nodige lesfaciliteiten. Voor mij is het binnenhalen van een zeer bekende Filemakergroep in de ruimten van een zeer groot onderwijsinstituut een groot genoegen. Het feit dat er in dat instituut misschien steeds meer gebruik gemaakt gaat worden van Filemaker voor het beheren van grote bestanden speelt daarbij een grote rol. Jullie horen dus van mij, zeker nu zich een meerderheid begint af te tekenen voor een tripje naar het noord-oosten van de neder landen.
Organeduc Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Oh ja, voor wat betreft de culinaire naverbranding is er door AvD al een suggestie gedaan, maar ook ik zou wel wat weten en misschien nog wel voor een zeer schappelijk prijsje. Ons hollanders spreekt dat altijd zeer aan. Toch, Hollanders?
Organeduc Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Ik kan definitief melden, dat ik in Hengelo kan gaan organiseren. De lokatie zal dan het ICT-college van ROC van Twente worden. Uiteraard mits de poll uitwijst dat de bezoekers een keertje naar Hengelo willen komen. Ook kan ik ervoor zorgen dat we op een goede lokatie ons nat en droog kunnen nuttigen, zodat we tevreden huiswaarts kunnen. Misschien kan ik ook nog met korting een goed hotel regelen, waarmee wij vanuit onze organisatie wat afspraken hebben betreffende overnachtingen. U zegt het maar!
AvD Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 Uitstekend allemaal: het wordt dus Hengelo 2 juni 2007. Vorig jaar hadden we aan een weekje later gedacht, maar Rony is er dan niet, vandaar. Ik stel dus voor dat we definitief van start gaan met dit als basisgegevens: 7de Clarify-confituursessie Zaterdag 2 juni 2007 Hengelo - Nederland Gastheer: Organeduc Organisatie: het gebruikelijke team Doelgroep: elke FileMaker liefhebber of professional, van prille beginner tot doorwinterde Het wordt zo mogelijk nog beter dan vorig jaar. We beginnen dus snel aan de inschrijvingen en het programma. Sprekers verwelkomen we graag vanuit elk niveau.
Recommended Posts