Rony Rabijns Posted December 8, 2008 Posted December 8, 2008 (gewijzigd op 12 december '08) Ik ben op zoek naar iemand die: - een behoorlijke bagage Filemaker-kennis heeft (vanaf v8.x), - aan de slag gaat als in-house developer bij een klant van me. - wenst te werken in Belgisch Limburg (geen files!) en dit op voltijdse basis. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de uitbreiding van een bestaande applicatie die momenteel gebruikt wordt op een 50-tal locaties in België. Ben jij die witte raaf? Mail dan z.s.m. je gegevens en een beknopte CV naar rony@adequaat.be. Heb je nog vragen, dan mag je me mailen. mvg, Rony Quote
Rony Rabijns Posted December 12, 2008 Author Posted December 12, 2008 Niemand geïnteresseerd? Iedereen aan het werk? Quote
burggraaf Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Ja aan het werk. En hoe leuk ik Belgie ook vind, om er elke dag naartoe te reizen... En nee, ik zoek geen makelaar... Quote
Optic Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Iedereen aan het werk? Was dat maar zo... Helaas is Limburg veel te ver weg, ruim 2 1/2 rijden Quote
Peter Wagemans Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 Dat heb je nu met witte raven. Die vliegen blijkbaar niet ver... Quote
JeanWM Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 Dat heb je nu met witte raven. Die vliegen blijkbaar niet ver... Euh...nee ??¿¿ Quote
Peter Wagemans Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 Senior Atasco de tráfico Creador ha hablado... Quote
Rony Rabijns Posted December 13, 2008 Author Posted December 13, 2008 Er zijn er precies toch nog die tijd hebben BTW, de vacature staat nog open en zou ik ze graag zsm ingevuld willen hebben. Quote
Peter Wagemans Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 Zoals je ziet Rony stellen wij alles in het werk om je topic helemaal bovenaan te houden in het portaal... Quote
Kees Deelen Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 Hallo Rony, Ik vindt dit zeker een uitdagende job. Graag wil ik mij verder verdiepen in Filemaker. Om persoonlijke redenen vindt ik het niet juist om het verder via dit forum te bespreken. Groetjes, Kees Quote
Rony Rabijns Posted December 14, 2008 Author Posted December 14, 2008 Kees, Stuur je me dan een CV, bij voorkeur per email? (rony@adequaat.be) Quote
G.B.BREUKEL Posted December 15, 2008 Posted December 15, 2008 Hai Rony; Ik heb wel interesse alleen hoe zit het met de taal zijn er bedrijven die frans spreken, zoja dan heb ik een probleem want die taal gaat mijn pet er boven. En als dat niet zo is kan je me meer info erover geven. bv. 1 : Zijn de applicaties via filemakerserver. 2 : Moet je werklijk op de locatie aanwezig zijn (elke dag). 3 : Liggen de locaties bijelkaar. Ik zelf ben nu ongeveer 3 jaar met Filemaker (begonnen met filemaker bezig en ik vind het harstikke leuk om ermee te werken en nog leuker om me werk ervan te maken. Ik loop hier en daar nog wel eens tegen aan maar dan kom ik (uiteraard via het forum) er wel weer uit. En hoe goed moet je zijn voor mijn beeldvorming. Ik hoor graag van je. Gerard Quote
Rony Rabijns Posted December 15, 2008 Author Posted December 15, 2008 Ik heb wel interesse alleen hoe zit het met de taal zijn er bedrijven die frans spreken, zoja dan heb ik een probleem want die taal gaat mijn pet er boven. Ja die zijn er, maar een minderheid 1 : Zijn de applicaties via filemakerserver. ja 2 : Moet je werklijk op de locatie aanwezig zijn (elke dag). ja 3 : Liggen de locaties bijelkaar. De meeste applicaties draaien op 1 server in Limburg. De andere zijn vanop afstand te beheren (vanuit de centrale locatie). En hoe goed moet je zijn voor mijn beeldvorming. Op stip met 1.: een goed analytisch inzicht hebben. Verder, alle functies en mogelijkheden beheersen/kennen die beschikbaar zijn in Filemaker; de combinaties en toepassingen er van leer je uit ervaring indien je die nu niet zou beheersen. Je op korte tijd kunnen verdiepen in een probleemstelling. Een oplossing kunnen bedenken. Zowel voor de uitwerking als de analyse kan je wel altijd op mij terugvallen. Quote
Lutmers Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 20-jaar (!) Filemaker ervaring... Wat schuift het?! Nee.. ik zit goed, maar help je post wel in de aandacht te blijven... succes met zoeken. Jeroen Lutmers Quote
Rony Rabijns Posted December 20, 2008 Author Posted December 20, 2008 Schopje terug naar boven, want ik zoek echt wel iemand die bij voorkeur zo snel mogelijk aan de slag kan ... Quote
AvD Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Als je eens wist hoe ver ik ben gaan zoeken... Quote
burggraaf Posted December 21, 2008 Posted December 21, 2008 Nooit gedacht aan een samenwerkingsverband...? Quote
Rony Rabijns Posted December 22, 2008 Author Posted December 22, 2008 Nooit gedacht aan een samenwerkingsverband...? Neen, want mijn klant zoekt een in-house developer. De bedoeling is dat die persoon voltijds aan de slag te gaat. Quote
burggraaf Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 Ok... belangrijke informatie voor een kandidaat... Quote
Recommended Posts