Ga naar inhoud
  • 0

Leerboek: Filemaker voor beginners (Opgelost)


Rini

Vraag

Hallo ik ben nieuw hier op dit forum.

Ik ben ook nieuw met Filemaker. Op dit moment probeer ik bestanden die ik nu nog in Excel heb staan over te zetten naar Filemaker pro 12.

Ik ken dat programma nog niet maar wil het graag leren zodat ik enkele mooie Dbases kan opzetten.

Ik wil overstappen van Windows Excel naar Filemaker.

 

Nu ben ik op zoek naar lesmateriaal om het te leren. Ik heb al veel op internet gevonden maar kom uit een aantal dingen nog niet goed uit.

 

Heeft iemand tips voor me want ik heb geen boek kunnen vinden waar Filemaker stap voor stap wordt uitgelegd.

Cursussen die ik op internet zie staan zijn nogal duur.

aangepast door Gast
Link naar reactie
  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb op aanraden van een ander forumlid het digitale boek "Filemaker Pro 12 The Missing Manual" aangeschaft. Ben ik nog steeds heel erg blij mee.

Door dit boek (wat ook eigenlijk een grote cursus is) heb ik een heel andere kijk gekregen op database op zich en het toepassen daarvan.

Echter door enorme tijddruk gun ik mijzelf niet echt de tijd om een eventueel probleem in dat boek op te zoeken maar vraag de hulp aan forumleden hier :oops:

 

Op het moment dat ik FM heb aangeschaft wist ik niets maar dan ook niets van een database of van excel of elk ander computerprogramma (zo'n 2 jaar geleden).

Nu heb ik een compleet overzicht over mijn 3 webshops, wat betreft inkoopbeleid, voorraadstatus, planning van projecten, offerte's, facturering en het gebruik van een barcode scanner ! Dit allemaal dankzij dit boek en de forumleden hier.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie.