Ga naar inhoud
  • 0

Aan en uitzetten van het Volgnummer


BaW01

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee ik denk dat het quotum op de server gewoon bereikt is. Ik had gisteren hetzelfde probleem en heb vervolgens enkele plaatjes uit een héél oud bericht verwijderd en dat leverde weer 250kb ruimte op die ik meteen heb gebruikt om een bestandje te uploaden. Peter zal ofwel wat ruimte moeten moeten maken of de directory voor de uploads op een grotere schijf moeten onderbrengen, maar dat zal wel even tijd kosten gok ik.

Link naar reactie
  • 0

Helaas gaat deze oplossing voor mij niet werken. Jouw veld 'basis volgnummer' is bij mij het, zeg maar, record id. Dit valt niet te wijzigen. Een veld 'basis volgnummer' had ik niet, maar heb deze alsnog (na ca. 5000 records) toegevoegd en geprobeerd te vullen met Get (RecordID). De gevonden waardes komen, hoe verder je in de database komt, niet overeen met het recordnummer die in het navigatiezoekveld van de menubalk staat. Een soortgelijk veld als 'gebruikte volgnummer' heb ik uiteraard wel en bevat feitelijk het unieke recordnummer en is als zodanig ook gedefinieerd. Deze kan ook met een script op een andere beginwaarde worden ingesteld (n.a.v. een vorige vraag).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...