Betreft FM Server 15 op Mac, in combinatie met Pro 15 op Windows 10.
Sinds de Windows Update eerder deze week op één van mijn computers, wordt bij het openen van de host een tijd lang gezocht naar de connectie en vindt vervolgens de bestanden niet meer.
Bij het aanbrengen van een host via het invoeren van een IP adres, werkt vervolgens wel.
Wat niet meer werkt: fmnet:/MacBook-Pro-van-WimLagerweij.local/EElic15
Wat wel werkt: fmnet:/192.168.178.152/EElic15
Na mijn eerste computer geupdated te hebben, merk ik nu dat de andere computers na de laatste Windows 10 update, dit gedrag ook laten zien.
Windows Defender en Firewall uitschakelen lost dit probleem niet op.
Iemand enig idee of dit alleen bij FM 15 zo werkt en of dat er een oplossing voor te vinden is?
Question
SuperWimmie
Dag dames, heren,
Betreft FM Server 15 op Mac, in combinatie met Pro 15 op Windows 10.
Sinds de Windows Update eerder deze week op één van mijn computers, wordt bij het openen van de host een tijd lang gezocht naar de connectie en vindt vervolgens de bestanden niet meer.
Bij het aanbrengen van een host via het invoeren van een IP adres, werkt vervolgens wel.
Wat niet meer werkt: fmnet:/MacBook-Pro-van-WimLagerweij.local/EElic15
Wat wel werkt: fmnet:/192.168.178.152/EElic15
Na mijn eerste computer geupdated te hebben, merk ik nu dat de andere computers na de laatste Windows 10 update, dit gedrag ook laten zien.
Windows Defender en Firewall uitschakelen lost dit probleem niet op.
Iemand enig idee of dit alleen bij FM 15 zo werkt en of dat er een oplossing voor te vinden is?
Edited by SuperWimmieGroet,
Wim.
7 answers to this question
Recommended Posts