Jump to content
  • 0

Barcode plug in FM staringpoint

Thomassnel

Question

Posted

Goede middag FM minds

een vraag ik zoek voor onze non-profit organisatie een plug in om op FM staringpoint barcode's te genereren alleen de software die daar te koop is is voor ons te duur weet iemand of er goedkopere (gratis) alternatieven zijn?

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

@Infomatics Ruben, bedankt! Ik liep er de laatste tijd tegenaan dat het code39 lettertype op windows nog wel kon worden geïnstalleerd, maar op High-Sierra en Mojave niet meer. Met deze oplossing (uiteraard in aangepaste vorm) is de installatie op Windows én MacOS niet meer nodig.

• 0
Posted (edited)

Hallo, 

Dit zou eigenlijk al in FM19 rubriek moeten zitten maar het is een vervolg op deze vraag van in 2019.

Weet iemand hoe het komt dat het bestand code39 hier in bijlage enkel scanbaar is tot en met zes cijfers? 

Ik heb me al suf gezocht maar weet niet wat de reden is. De herhalingen heb ik ook al verhoogd naar 600 maar dit biedt geen oplossing. Het ligt niet aan de scanner want het werkt op twee verschillende scanners niet.

Kan er mij iemand helpen aub?

Bedankt alvast.

Code39 barcode.fmp12

Edited by Gem
zou eigenlijk in rubriek FM19 moeten gepost worden
  • 0
Posted

heel vreemd. Ik werk met FM19 PRO en bij het afdrukken op een brother QL800 labelprinter krijg ik het niet gescand. Dus tot en met zes cijfers wel en al wat langer is niet.

Dus volgens u zou er eigenlijk niets verkeerd zijn met het bestand en moet ik het dan bij de printer zoeken?

• 0
Posted

ok, bedankt alvast om het uit te proberen. Het lijkt nu dat de code inderdaad scanbaar is op het scherm maar niet als het afgedrukt is. Het probleem zal dus waarschijnlijk in de scaling of resolutie zitten van de afdruk.

Bedankt.