Jump to content
  • 0

accountnaam en wachtwoord

bril12

Question

Ik kan sinds enkele dagen niet meer mijn FM-bestanden openen (werk met Apple). Een accountnaam is al ingevuld, maar ik moet zelf een wachtwoord invullen. Ik weet zeker dat ik NOOIT een wachtwoord heb aangemaakt. Het gaat om FM-bestanden waar ik al jaren mee werk. Sinds een half jaar geleden overgestapt op FM 16. Hoe kan ik deze bestanden openen?

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Dit doet mij denken aan de account en wachtwoord problematiek bij de overgang van FM6 naar FM7. Destijds kon je er alsnog in komen door als wachtwoord je accountnaam in te vullen. Probeer dat eens. Probeer ook met een lege accountnaam en dan de accountnaam in het wachtwoord veld.

• 0

Kijk eens in de sleutelhanger en tik in het zoekveld "Filemaker", kijk dan of jouw bestandsnaam ertussen staat.
Open (dubbelklik op de naam) de vermelding en klik op Toon wachtwoord, Na ingeven van het beheerders password zie je wel wachtwoord er aan het bestand gekoppeld is.

Wellicht zie je daar dan de oplossing.