Ik gebruik nogal wat portalen in mijn vensters en loop steeds tegen het volgende probleem aan:
Als er meer rijen, records zijn dan in het zichtbare gedeelte van het portaal getoond kunnen worden en je dan een record op bijv de "tweede" pagina van het portaal wijzigt dan springt de aangepaste rij naar de laatste positie in het portaal.
Ik zou graag het portaal willen "bevriezen" zodat het voor de gebruiker gemakkelijker is. En daarna natuurlijk naar het desbetreffende record gaan.
Resume:
Kan ik een portaal bevriezen? (Venster vastzetten werkt niet)
Kan ik opvragen welke records in het zichtbare gedeelte van het portaal zitten?
Kan ik daarna naar een record springen en dan het geheel weer vrijgeven?
Question
tomstoek
Ik gebruik nogal wat portalen in mijn vensters en loop steeds tegen het volgende probleem aan:
Als er meer rijen, records zijn dan in het zichtbare gedeelte van het portaal getoond kunnen worden en je dan een record op bijv de "tweede" pagina van het portaal wijzigt dan springt de aangepaste rij naar de laatste positie in het portaal.
Ik zou graag het portaal willen "bevriezen" zodat het voor de gebruiker gemakkelijker is. En daarna natuurlijk naar het desbetreffende record gaan.
Resume:
Kan ik een portaal bevriezen? (Venster vastzetten werkt niet)
Kan ik opvragen welke records in het zichtbare gedeelte van het portaal zitten?
Kan ik daarna naar een record springen en dan het geheel weer vrijgeven?
8 answers to this question
Recommended Posts