hans erik Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Voor het eerst in ruim 1,5 jaar weer een fysieke MeetUp! Het programma: 1. Het opmaken van rapporten met en zonder add-ons. We geven een korte samenvatting van de verschillende mogelijkheden die FileMaker biedt: tekstopmaak binnen een veld, gebruik van de css en themes in combinatie met de hide/show calculations, gebruik van HTML met de WebViewer en JS, en genereren van XML-bestanden (voor Word of InDesign). Welke methode gebruik jij en wat de voor- en nadelen, ook met het oog op complexe rapporten met graphics en tabellen? We zijn benieuwd! 2. De laatste ontwikkelingen n.a.v. de koers die Claris lijkt in te slaan (check ook de on-line presentatie van Claris op 16 november 18:00: https://www.claris.com/engage/events/2021/future-claris-platform.html De Meetup vindt plaats in Utrecht, bij Nimeto Utrecht, Smijerslaan 2, 3572 LP Utrecht. Tijd: 19:00 - 21:30. Om de kosten te dekken vragen wij een bescheiden bijdrage van € 15,- pp, contant. Quote Link to comment
bigbadwolf Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Eindelijk… ;o) Hoewel de cijfers over de besmettingen mogelijk de keuze niet logisch maken… zie ik er toch naar uit om eindelijk weer een ‘echte’ bijeenkomst te hebben. Hoe zit het daar in de buurt met parkeren? Quote Link to comment
menno Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 https://www.parkeren-utrecht.nl/parkeerzones/zeeheldenbuurt Quote Link to comment
hans erik Posted November 15, 2021 Author Share Posted November 15, 2021 (edited) Ik heb vandaag contact gehad met de beheerder vd zaal en normaliter is er plek voor 45pp. We zijn nu met 12 man, dus dat zal geen probleem zijn. Ik neem aan dat er geen mensen met corona komen… er is recht voor de deur plenty parkeergelegenheid. Ook de ov verbinding is uitstekend. Edited November 15, 2021 by hans erik Quote Link to comment
Marsau Posted November 17, 2021 Share Posted November 17, 2021 Voor toekomstige sessies: binnen de gemeente Utrecht zijn volgens mij in alle buurthuizen zaaltjes te boeken voor dit soort activiteiten. Men hoopt natuurlijk op sociale, wijk gerichte activiteiten, maar voor clubjes als die van ons (niet 100% marktgericht) zullen een wat hoger tarief hebben. Quote Link to comment
Recommended Posts