Karsten Posted April 1 Share Posted April 1 Mijn naam is Karsten Risseeuw. Ik ben FileMaker ontwikkelaar en onlangs van Zwitserland naar Nederland geremigreerd. Ik maak tools voor ontwikkelaars, zoals op de website fmstarter.com gepresenteerd. Deze website is tweetalig Duits-Engels. Ik ben bezig met aanpassingen voor de nieuwe situatie, onder andere met de website. Mijn vraag: Hoe belangrijk is het in Nederland om een Nederlandstalige website te hebben? Dank voor feedback! Karsten Quote Link to comment
Marsau Posted April 1 Share Posted April 1 Welkom terug. Ik zou het doen, Karsten. Zeker als je de Nederlandse markt wilt betreden. Quote Link to comment
hiker Posted April 1 Share Posted April 1 Het is al tweetalig, en een Wordpress website is eenvoudig te vertalen, dus zeker doen. Nederlanders kunnen meestal wel goed Engels, maar als het niet te veel werk is dan bereik je misschien net de paar extra klanten die beter Nederlands dan Engels kennen. Quote Link to comment
Banach Posted April 2 Share Posted April 2 Zijn de tools die je maakt wel Nederlandstalig? Zo niet dan volstaat een Engelstalige site. Pofessionele ontwikkelaars werken veelal met Engelstalige systemen. Quote Link to comment
Karsten Posted April 2 Author Share Posted April 2 (edited) Dank voor de antwoorden! Dan ga ik de vertaling erbij zetten. Dat is geen punt. Zeker komen er in mijn oplossingen zelf ook Nederlandse vertalingen bij. Groet Karsten Edited April 2 by Karsten Quote Link to comment
Karsten Posted April 2 Author Share Posted April 2 59 minutes ago, Banach said: Zijn de tools die je maakt wel Nederlandstalig? Zo niet dan volstaat een Engelstalige site. Pofessionele ontwikkelaars werken veelal met Engelstalige systemen. Dank voor die opmerking. Ik ontwikkel in het Engels, maar alle interfaces zijn meertalig. Daarvoor heb ik een kostenloos DeepL-add-on ontwikkelt, waardoor vertalingen bijzonder gemakkelijk zijn: DeepL Add-on für FileMaker Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted April 5 Share Posted April 5 Net je filmpje helemaal bekeken… mooi werk! Prachtig dat je deze tool gratis ter beschikking stelt. Veel succes verder nog. Quote Link to comment
Recommended Posts