Rony Rabijns Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Aan allen de beste wensen voor 2009. Maak er een mooi jaar van. Hopelijk vinden we de tijd om een confituursessie te organiseren zodat we kunnen bijpraten. De locatie is er wellicht al ... Quote
pjotter Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Ik sluit me hier bij aan inderdaad voor iedereen prettige kerstdagen toegewenst. Hoewel de locatie ver weg is voor de meeste is het gezien de exta's zeker de moeite waard. Als redelijk snel bekend wordt wanneer het mogelijk is dan is het voor de werkers ook mogelijk om op tijd vrij te vragen Quote
AvD Posted December 23, 2008 Posted December 23, 2008 Aan allen op dit forum: een kerngezond 2009 toegewenst! Quote
Peter Wagemans Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Bij deze ook aan iedereen mijn beste wensen… en doe allemaal een goeiedag van mij aan de bomma als je straks op het kerstdiner bent. Quote
Organeduc Posted December 25, 2008 Posted December 25, 2008 Ook vanuit Hengelo alle goeds voor het nieuwe jaar en wellicht tot ziens aldaar. Als . . . ik het maar op tijd weet! Het moet een beetje een feestje worden. Toch? Quote
JeanWM Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Vanop de peninsula wederkerige wensen voor iedereen. Een aangenaam einde jaar en hopen dat 2009 een uitstekend jaar wordt voor iedereen. Quote
Wim Bongertman Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 Vanuit Groningen ook aan iedereen uiteraard, een gezond en leuk 2009 toegewenst. Laten we verder hopen op een flink aantal leerzame filemaker vragen en even zoveel briljante en leerzame oplossingen. Wim Bongertman Groningen Nederland Quote
Stamp Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 In dit nieuwe jaar is behoudens een goede wens voor 2009, ook een bedankje op zijn plaats voor dit heldere (schone) forum! Marianne, FMP gebruiker van het eerste uur! Quote
Recommended Posts