Heb in het verleden hier ook al mee bezig geweest, maar tot op heden nog steeds zonder resultaat.
In mijn toepassing heb ik via Samengebruik -> Instant Web Publishing aangezet en de poort is ingesteld op 80.
Het lokaal IP adres is 192.168.1.5.
Mijn Internet komt via Belgacom en ik heb een BBox2 staan. Hier heb ik via Advanced Settings -> Lan Server een nieuwe regel toegevoegd met volgende waardes :
Public Start Port 80
Public End Port 80
Lan Start Port 80
Local IP Adres 192.168.1.5
Via een internet toepassing controleer ik of poort 80 open staat.
Dit is in orde.
Via internet met What is my IP bekom ik mijn extern ip adres.
Nu dacht ik dat als ik het extern ip adres ingeef in een browser gevolgd door :80 vb xx.xx.xx.xx:80 dat ik dan op mijn toepassing zou moeten komen. Doch lukt niet ?
Vraag
Donamd
Heb in het verleden hier ook al mee bezig geweest, maar tot op heden nog steeds zonder resultaat.
In mijn toepassing heb ik via Samengebruik -> Instant Web Publishing aangezet en de poort is ingesteld op 80.
Het lokaal IP adres is 192.168.1.5.
Mijn Internet komt via Belgacom en ik heb een BBox2 staan. Hier heb ik via Advanced Settings -> Lan Server een nieuwe regel toegevoegd met volgende waardes :
Public Start Port 80
Public End Port 80
Lan Start Port 80
Local IP Adres 192.168.1.5
Via een internet toepassing controleer ik of poort 80 open staat.
Dit is in orde.
Via internet met What is my IP bekom ik mijn extern ip adres.
Nu dacht ik dat als ik het extern ip adres ingeef in een browser gevolgd door :80 vb xx.xx.xx.xx:80 dat ik dan op mijn toepassing zou moeten komen. Doch lukt niet ?
Wat zie ik over het hoofd ?
16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.