Felix Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
Maloud Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik kon deze nog niet, maar je hebt me er ONTZETTEND mee geholpen !!! Quote Link to comment
Willem_P Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Is dit een specifiek Apple probleem/oplossing? Ik werk onder Windows en ken dit verschijnsel niet.... Mvg, Wim Quote Link to comment
Maloud Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Is dit een specifiek Apple probleem/oplossing? Ik werk onder Windows en ken dit verschijnsel niet.... Mvg, Wim Ik heb op mijn website voor ouder Kreidler bromfietsen een inschrijf formulier om deze fietsen te registreren. http://www.kreidlerdatabase.nl/PHP/KRF.php De tekst komt als opgemaakt binnen in mijn email, even kopieeren en plakken en importeren, klaar !! Tenminste zo was het. Sinds FM12 moest ik steeds de grootte kleur lettertype en onderstreping veranderen, lastig !!! Gisteravond toen ik deze tip las meteen even geprobeerd, werkt geweldig !!! Quote Link to comment
hiker Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Andere optie is om de geplakte tekst met verkeerde opmaak te selecteren en dan ctr-X en ctr-V (knippen en plakken) Dan is de opmaak ook verdwenen. (Windows, FM10) Quote Link to comment
Maloud Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Andere optie is om de geplakte tekst met verkeerde opmaak te selecteren en dan ctr-X en ctr-V (knippen en plakken)Dan is de opmaak ook verdwenen. (Windows, FM10) Inderdaad, zo deed ik het ook altijd. Maar werkt niet meer in FM12 Quote Link to comment
Jos Hofman Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ik heb in mijn user menu's de functie 'Paste' vervangen door een script dat 'Paste [No Style]' uitvoert. Quote Link to comment
rmw Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ik heb in mijn user menu's de functie 'Paste' vervangen door een script dat 'Paste [No Style]' uitvoert. En dat zit ook gewoon in de standaard menu's: Cmd-Alt-Shift-V. Ik werk onder Windows en ken dit verschijnsel niet... Ik weet niet wat de toetscombinatie is in Windows, maar het menu onderdeel moet er zeker zijn. Quote Link to comment
Felix Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 (edited) . Edited October 4, 2015 by Guest Quote Link to comment
rmw Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 In vorige versies was de optie er wel, maar alleen zichtbaar bij het indrukken van de Alt-toets. Dan veranderde het onderdeel Paste in Paste Text Only. De toetscombinatie is wel gewijzigd in FMP12. Voorheen was het Cmd-Alt-V, nu is daar de Shift toets bij gekomen. Quote Link to comment
hbrendel Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Voorheen was het Cmd-Alt-V, nu is daar de Shift toets bij gekomen. Die heb ik er m.b.v. Systeemvoorkeuren direct uitgehaald. In mijn oplossingen is Cmd-V altijd Paste without style. Stijl plakken is alleen maar verwarrend, het wordt een rommeltje, het dient nergens toe. Gebruikers hebben opmaakfuncties ter beschikking om incidenteel een kleurtje toe te voegen, of vet/cursief. Quote Link to comment
Jeroen Aarts Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Je kan ook de functie TextFormatRemove() (TekstFormaatVerwijderen() ?!!) gebruiken in de Auto-Enter opties of een script om stijlen automatisch te verwijderen. Quote Link to comment
SuperWimmie Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Sinds versie 12 bestaat die functie, bij het plakken in versie 11 en ouder vervalt de opmaak al automatisch. Was even schrikken in versie 12, dat de opmaak ineens mee kwam Quote Link to comment
Recommended Posts