HansB2 Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Ik ben net naar Filemaker 14 gegaan (update). Ik werk met Apple. Wie kan mij vertellen hoe ik deze versie naar het engels overzetten? De meeste manuals zijn in het Engels dus ik moet iedere keer de begrippen vertalen naar het Nederlands... Alvast bedankt Hans Quote Link to comment
0 Banach Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Kijk eens hier: http://www.filemakertips.nl/?p=406 Quote Link to comment
0 menno Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Hi Hans, een tijdje terug heb ik een artikel over dit onderwerp gepost en hoe je dit zou kunnen oplossen op: Filemaker in een andere taal op MacOS Je kan daar ook de app-jes, die ik voor mijzelf heb gemaakt downloaden. Het is ook wel beetje vreemd dat FMI dit op MacOS op een andere wijze oplost dan op Windows, want op windows kan je gewoon in de voorkeuren van FileMaker de gewenste taal kiezen (mits geïnstalleerd). Zie het voorbeeld met FMPA14 op windows 10: Quote Link to comment
0 bigbadwolf Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Is eigenlijk ook wel een beetje idioot. Vroeger kon dat op de Mac ook eenvoudiger ingesteld worden. Waarom ze dat gewijzigd hebben heb ik nooit begrepen. Er is ook een programma wat je kan helpen: Language Switcher. Quote Link to comment
0 menno Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Je hebt gelijk en ik heb language-switcher ook in mijn artikel genoemd in de eerste paragraaf, maar dat programma doet toch niet helemaal wat ik wil. Vandaar dat ik de starters heb gemaakt. Quote Link to comment
Question
HansB2
Ik ben net naar Filemaker 14 gegaan (update). Ik werk met Apple. Wie kan mij vertellen hoe ik deze versie naar het engels overzetten? De meeste manuals zijn in het Engels dus ik moet iedere keer de begrippen vertalen naar het Nederlands...
Alvast bedankt
Hans
4 answers to this question
Recommended Posts