tomstoek Posted February 22 Share Posted February 22 In sommige lijsten gebruik ik: Records opslaan als excel maar opeens gaat dat niet meer. Toen heb ik uit een oud script de commandoregel gekopieerd en aangepast en nou doet ie het wel. De regels, de oude en de nieuwe, zijn identiek. Kent iemand dat probleem? Quote Link to post
0 tomstoek Posted February 22 Author Share Posted February 22 Zojuist zei tomstoek: In sommige lijsten gebruik ik: Records opslaan als excel maar opeens gaat dat niet meer. Toen heb ik uit een oud script de commandoregel gekopieerd en aangepast en nou doet ie het wel. De regels, de oude en de nieuwe, zijn identiek. Kent iemand dat probleem? Nog iets vergeten: De iMac's geven dan een waarschuwing dat het bestand niet op kan slaan. Quote Link to post
0 Banach Posted February 22 Share Posted February 22 Kan het zijn dat in je nieuwe commandoregel een extra onzichtbaar teken bij de padnaam staat. Denk daarbij aan een return, tab, spatie e.d. Quote Link to post
0 tomstoek Posted February 22 Author Share Posted February 22 Padnaam is leeg. In beide gevallen. Quote Link to post
0 menno Posted February 23 Share Posted February 23 Het opgeslagen formaat bestaat niet meer. Dat hele oude script is waarschijnlijk gemaakt toen er nog .xls vanuit FileMaker konden worden gemaakt, tegenwoordig kan je alleen nog maar .xlsx exporteren. Importeren van dat oude formaat lukt ook niet meer Quote Link to post
Question
tomstoek
In sommige lijsten gebruik ik: Records opslaan als excel maar opeens gaat dat niet meer.
Toen heb ik uit een oud script de commandoregel gekopieerd en aangepast en nou doet ie het wel.
De regels, de oude en de nieuwe, zijn identiek.
Kent iemand dat probleem?
4 answers to this question
Recommended Posts