Ga naar inhoud

8ste confituursessie: Kasterlee - zaterdag 24 november 2007


AvD

Aanbevolen berichten

Schrijf nu in en... stort als 't even kan het inschrijvingsgeld!

--------------------------------------------------------------------

Schrijf nu meteen in door op dit bericht te antwoorden.

We kunnen dan de zaal definitief vastleggen en ook onderhandelen in verband met de culinaire naverbranding.

De confituursessie start om 13 u. in de prachtig uitgeruste conferentiezaal van Den en Heuvel in Kasterlee. Het aperitief van de culinaire naverbranding wordt geserveerd tegen zeven uur. Dat is dan tevens de start voor een zeer uitgebreid Oosters buffet. Dat de avond daarmee meestal niet afgesloten is, hebben een aantal onder ons al ondervonden...

 

Plaats dus vlug een bericht in dit topic om je inschrijving te melden.

Om je inschrijving daarna te bevestigen: stort 25 EUR (confituursessie + culinaire naverbranding) of 5 EUR (confituursessie alleen) voor 22 november op rekening :

 

voor de belgen :

FINTRO 144-8567071-14

 

voor de nederlanders :

IBAN BE94 1448 5670 7114

BIC GEBABEBB

 

op naam van Clarify | Rabijns Rony, Onderwijslaan 29, 3910 Neerpelt

Met vermelding van : CLARIFY + +

Na je storting ontvang je een email (PM van Rony Rabijns) met een

bewijs van betaling.

We hebben liefst voorafinschrijvingen, maar betalen kan eventueel ook

cash ter plaatse.

 

 

Dus: allen welkom, ook beginners!!

 

Inschrijvingen:

1. Rony Rabijns (CS + CN) betaald

2. AVD (CS + CN) betaald

3. Koen (Murtje) (CS + CN) betaald

4. Misj (CS + CN) betaald

5. - dubbele ingave

6. plato (CS + CN) betaald

7. SuperWimmie (CS) betaald

8. WinkieFlash (CS + CN)

9. Dannydv (CS + CN)

10. Willem Defijn (CS + CN) betaald

11. peterS (CS + CN) betaald

12. johan (CS) betaald

13. Johnny (CS + CN)

14. DjoeK (CS + CN)

15. theatermacker (CS + CN) betaald

16. finne (CS + CN) betaald

17. marcelboot (CS + CN)

--. Stef (alleen postcongres drink)

18. Bachje (CS + CN) betaald

29. denon14 (CS + CN) betaald

20. eldeka (CS) betaald kan niet aanwezig zijn

21. burggraaf (CS + CN) betaald kan niet aanwezig zijn

22. guyvt (CS) betaald kan niet aanwezig zijn

23. Stamper (CS)

24. Yvonne van de Vegte 1 (CS + CN) betaald

25. Yvonne van de Vegte 2 (CS + CN) betaald

26. papua (CS + CN) betaald kan niet aanwezig zijn

27. Peter Wagemans (CS + CN)

28. Gerard Breukel (CS) betaald

29. jmavanme (CS + CN) betaald

30. Edgar Kool (CS + CN) betaald

31. Jotie1 (CS) kan niet aanwezig zijn

32. Jotie 2 (CS) kan niet aanwezig zijn

33. Axello (CS + CN)

34. Djoek Bis (CN)

35. Ron7 (CS + CN)

37.

38.

39.

40.

...

aangepast door Gast
Link naar reactie
  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tot mijn GROTE spijt, dien ik verstek te laten gaan, op dat moment zou ik ergens in la Douce France dienen te verblijven en geloof me zelfs de champagne kan me niet overtuigen dat ik een geweldige bijeenkomst zal missen :cry:

 

Danny

 

PS: ik kan het niet laten toch nog eens een oproep te doen om wat feedback van de onderwerpen hierna ter beschikking te stellen van onze minder gelukkige forumleden, film, bestanden, ... aangezien het bijna de tijd van goedheilige man uit Spanje (?) zal zijn, een kinderhand is snel gevuld 8)

Link naar reactie

De mailing is verstuurd! Wie geen mailtjes meer wil ontvangen kan best een rule aanmaken in zijn of haar mail client. Ik stuur die mails vanaf nu met de afzender do-not-reply@forum.clarify.net.

 

BTW: die mailtje worden natuurlijk vanuit FileMaker Pro 9 verstuurd, met als life databron de gebruikers tabel van het forum - ik gebruik hier dus die heerlijke nieuwe feature van FileMaker Pro 9, die toelaat om MySQL tabellen gewoon als FileMaker tabellen te gebruiken.

Ik doe dit vanuit mijn Mac, en de mails worden met Apple Mail verstuurd. Als je zoiets zelf wil doen, is het belangrijk dat je je inbox account aanduidt vooraleer je het mail loop scriptje laat lopen. FileMaker gebruikt immers altiijd de laatste aangeduide mail account.

Link naar reactie

@ Willem

 

We dachten te starten rond de klok van enen en af te sluiten rond de zessen. Daarna is er dan de culinaire naverbranding, maar dat kan als een aparte activiteit beschouwd worden: je kan deelnemen aan de confituursessie en meteen daarna vertrekken zonder de naverbranding.

Mag ik je dus inschrijven?

Link naar reactie

@ AvD

 

Ik ken de uren van het andere feestje nog niet maar schrijf me maar in want ik wil er graag bij zijn. Als ik uiteindelijk toch niet kan komen betaal ik netjes mijn rekening en zien we wel of er iets van verslag of documenten tot bij mij kan komen. Als het feestje anders verloopt zal ik mij allicht nog wel kunnen bijschrijven voor de unwindsessie.

Link naar reactie

Er wordt steeds van vorig jaar gesproken, terwijl de 7de Confituursessie van afgelopen Mei 2007, nog fris in mijn geheugen zit. :?

 

Ik heb daar het een en ander geleerd, en vindt het spijtig dat ik er op 24 november niet bij kan zijn. :(

 

Voor volgend jaar, hoop ik dat de nu nog onbekende datum, wel in mijn agenda past. :)

Link naar reactie

@ Marlinda

 

Je hebt gelijk: we hebben dit jaar twee sessies (da's ooit nog gebeurd); de reden is dat er heel wat activiteit waar te nemen was rond FileMaker 9: er waren er nogal wat die niet konden wachten tot 2008 om over de 9 te praten. Zodus...

 

We hopen in elk geval dat je er volgend jaar weer bij zult zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...