Ga naar inhoud

Nog nagenieten van de confituursessie


marcelboot

Aanbevolen berichten

Was gisteren voor het eerst op de beroemde sessie. Ben enorm onder de indruk van de inhoud, de professionaliteit en de betrokkenheid van de aanwezigen bij elkaars zaken en vragen.

Rony en Andre, veel dank voor de organisatie en de mooie locatie. We hebben tevens vlaamse capuccino leren drinken (slagroom is het toverwoord).

Helaas moesten we eerder terug vanwege werk, maar het nabranden zal ongetwijfeld van het zelfde gehalte zijn geweest.

Volgende keer zeker weer erbij en ik verheug me al op de Summit in 2008 in Antwerpen.

 

marcel

Link naar reactie

Jazeker! Ook voor mij was het weerom de moeite om tot Kasterlee te komen!

Er was deze keer niks apart voorzien voor beginnelingen en ik vreesde aanvankelijk dat ik als amateur achterblijvend tussen al die professionele ontwikkelaars, weinig kon blijven doen. Ik kon natuurlijk dikwijls niet volgen maar uiteindelijk viel dit best mee en heb ik toch heel wat dingen kunnen opsteken. En er waren ook enkele echte waardevolle tips bij voor mij zoals: backups maak je best in gecomprimeerde vorm, bestandsonderhoud beter niet gebruiken...

Doe zo voort. Ik zie al uit naar de volgende sessie! Een dikke proficiat voor wie dit allemaal organiseert!

Link naar reactie

Laat ik even aanhaken, ik vindt dit initiatief zeer waardevol. Ik heb genoten!

 

Marcel Boot en ik waren met z'n tweetjes en onderweg hebben we de sessie zo ongeveer voortgezet. Zonder vlaamse capuccino, helaas.

We ontdekten dat een Filemaker-dag zonder moeite vol te krijgen is. Je begint gewoon met een applicatie te laten zien en hop, het gaat alle (interessante) kanten op.

Dat het verschil in deelnemers groot is, mag toch als bekend verondersteld worden?

 

Een middag is eigenlijk te kort. Je krijgt net de gang er in en ik mocht al weer naar huis. Aan de andere kant wordt je zo wel nieuwsgierig gehouden voor een volgende sessie :D

 

Klasse!

Link naar reactie

Inderdaad complimenten voor de organisatoren. Het is toch veel werk geweest voor deze mensen, alle waardering. Voor beginners en minder gevorderden ligt de lat hoog, maar ik moedig toch alle beginners aan de volgende sessie bij te wonen: zeer inspirerend en er komen ook 'beginners' onderwerpen aan de orde.

 

Tip: laat deelnemers bij de volgende sessie onderwerpen inbrengen. De organisatoren kunnen dan een keuze maken en een schakering in de agenda en het niveau aanbrengen. Ook lijkt het me leuk om een aantal mensen in 'paar minuten spreekbeurt' iets origineels uit hun 'filemaker repertoire' te laten zien.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...