Jump to content

Nog nagenieten van de confituursessie

Recommended Posts

Posted

Was gisteren voor het eerst op de beroemde sessie. Ben enorm onder de indruk van de inhoud, de professionaliteit en de betrokkenheid van de aanwezigen bij elkaars zaken en vragen.

Rony en Andre, veel dank voor de organisatie en de mooie locatie. We hebben tevens vlaamse capuccino leren drinken (slagroom is het toverwoord).

Helaas moesten we eerder terug vanwege werk, maar het nabranden zal ongetwijfeld van het zelfde gehalte zijn geweest.

Volgende keer zeker weer erbij en ik verheug me al op de Summit in 2008 in Antwerpen.

marcel

Posted

Jazeker! Ook voor mij was het weerom de moeite om tot Kasterlee te komen!

Er was deze keer niks apart voorzien voor beginnelingen en ik vreesde aanvankelijk dat ik als amateur achterblijvend tussen al die professionele ontwikkelaars, weinig kon blijven doen. Ik kon natuurlijk dikwijls niet volgen maar uiteindelijk viel dit best mee en heb ik toch heel wat dingen kunnen opsteken. En er waren ook enkele echte waardevolle tips bij voor mij zoals: backups maak je best in gecomprimeerde vorm, bestandsonderhoud beter niet gebruiken...

Doe zo voort. Ik zie al uit naar de volgende sessie! Een dikke proficiat voor wie dit allemaal organiseert!

Posted

Laat ik even aanhaken, ik vindt dit initiatief zeer waardevol. Ik heb genoten!

Marcel Boot en ik waren met z'n tweetjes en onderweg hebben we de sessie zo ongeveer voortgezet. Zonder vlaamse capuccino, helaas.

We ontdekten dat een Filemaker-dag zonder moeite vol te krijgen is. Je begint gewoon met een applicatie te laten zien en hop, het gaat alle (interessante) kanten op.

Dat het verschil in deelnemers groot is, mag toch als bekend verondersteld worden?

Een middag is eigenlijk te kort. Je krijgt net de gang er in en ik mocht al weer naar huis. Aan de andere kant wordt je zo wel nieuwsgierig gehouden voor een volgende sessie :D

Klasse!

Posted

Laat ik ook een duit in het zakje doen.

Ik moest er een end voor rijden maar vond het zeer leerzaam.

Heb een aantal dingen gezien en gehoord die zeker inspirerend zijn. en leuk ook om een aantal mensen eens "live" te zien.

Als ik mij vrij kan maken kom ik een volgende keer zeker ook.

Franc

Posted

heren, dank voor de organisatie van deze confituur sessie, het was een genoegen om er bij te zijn; prettige behulpzame sfeer en heel goed om eens met andere ontwikkelaars te praten & te eten.

Het was voor mij een eerste keer maar zeker niet de laatste.

Peter

Posted

Inderdaad complimenten voor de organisatoren. Het is toch veel werk geweest voor deze mensen, alle waardering. Voor beginners en minder gevorderden ligt de lat hoog, maar ik moedig toch alle beginners aan de volgende sessie bij te wonen: zeer inspirerend en er komen ook 'beginners' onderwerpen aan de orde.

Tip: laat deelnemers bij de volgende sessie onderwerpen inbrengen. De organisatoren kunnen dan een keuze maken en een schakering in de agenda en het niveau aanbrengen. Ook lijkt het me leuk om een aantal mensen in 'paar minuten spreekbeurt' iets origineels uit hun 'filemaker repertoire' te laten zien.

Posted

:oops:

Telefoontje van Murtje vandaag: waar was je?...

Toch wel vergeten zeker...

Heb zo druk met allerlei dingen bezig geweest, dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb.

Ik heb ook van hem gehoord dat het weer goed geweest is.

Gelooft iemand mij nog als ik beloof mijn leven te beteren?

:roll:

Posted

Wel.... 't is te zeggen...dat...euh...zie je...misschien dat .... euh...het kan zijn...euh...dat...wel...zou je misschien..euh.... 8O

Misschien nog een pint ? 8)

Posted

:lol:

Wat was het weer een waarde volle sessie.

Voor mij was het de 2e keer maar ik wil er van nu af aan geen 1 meer missen.

Wat je al niet hoort en de tips die je zo maar even als bagage mee krijgt, waar vind je dat.

Ik heb er zeer van genoten en op naar de volgende sessie.

Bedankt aan de organisatie ploeg.

Gerard breukel

Posted
Wanneer is de volgende confituursessie?

Dick

Ha, Dick, in principe is dat de tweede zaterdag van juni, dus 7 juni 2008 (misschien 14 juni).

Zie dat je erbij bent!

Posted
:oops:

:roll:

Dat je als G. geniet van alomtegenwoordigheid, da's maar normaal. Dat je vergeet daarvan gebruik te maken, geeft je meteen een warm, menselijk gezicht.