Jump to content

9de Confituursessie!! Ze komt eraan!!

AvD

Recommended Posts

Posted (edited)

Het spetterend vuurwerk van de Antwerpse FMSummit is nog warmgloeiend aan het nasissen, en we beginnen al te denken aan het volgende FileMaker evenement van de lage landen:

de 9de confituursessie

Traditiegetrouw zou die doorgaan de tweede zaterdag van juni en na het overgrote succes van de vorige uitgaven, zijn er stemmen gerezen om de locatie te behouden. Zowel de zaalaccomodatie als de culinaire naverbranding liggen nog in ieders geheugen.

Dit is dus een oproep voor de eerste reacties. We gaan ervan uit dat de voltallige groep van vorige uitgaven er weer bij zal zijn en dat er daarbovenop nog een aantal nieuwe gezichten verschijnen. Deze keer belooft het nog meer dan vroeger de moeite te worden, want er is heel wat nieuws te vertellen.

Kom op dus met jullie reacties!

Edited by Guest
Posted

Inderdaad, 14 juni zou het moeten zijn.

Moet er een poll gestart worden over een en ander? Aparte beginnerssessies? Vragenuurtje? (eventueel met vragen op voorhand in te leveren, niet voor de simpele dingen die op Clarify gevraagd en beantwoord kunnen worden, maar meer techniek-gerichte vragen die baat hebben bij een korte demonstratie)?

Posted

Tip: Inventariseer de vragen vooraf en geef daar een tijdspad aan mee. Het voorkomt dat je op het eerste de beste onderdeel veel te lang blijft hangen ten koste van andere interessante zaken.

Alhoewel de onbevangenheid van de vorige sessie mij toch ook heerlijk gesmaakt heeft :!:

Posted

F@#{k ...

Ben ik weer net met vakantie :( Ik vermoed dat dit geen reden is om uitstel tot een week later te krijgen :roll:

Alleszins wens ik de mededelers veel plezier! :)

Danny

Posted

Bedankt voor de info.

Wat de datum betreft: misschien moeten we toch even een raadpleging houden nu er al twee kandidaten afgehaakt hebben, wat denk je? En Rony?

Posted

Zeker, Peter. Na hetgeen je getoond hebt in Nice en in Antwerpen denk ik dat er voor velen onder ons nog heel wat bij te leren is over globals en variabelen.

Dit brengt me weer op het oude idee van "sessie-driven evenementen". Da's natuurlijk geen jam session en nog veel minder een confituurding, maar het heeft wel een aantal onmiskenbare voordelen: er is een duidelijk programma, er is mogelijkheid tot parallelsessies en deelnemers kunnen een weloverwogen keuze maken: "Ik ga ernaartoe, en ik volg die en die sessies." Dat verlost ons tevens van een (soms) gehoorde kritiek in verband met het niveau van bepaalde voorstellingen (te hoog voor velen, te laag voor sommigen). Toch kan het niet de bedoeling te zijn een mini-versie van een conferentie te worden. We moeten in elk geval het vrijblijvend karakter behouden. Maar ik pleit toch voor een minimum aan programma en overzicht.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...