Ga naar inhoud
  • 0

FMS17 password protected Databases


tomstoek

Vraag

Ik ben op een nieuwe server Filemaker 17 aan het installeren en loop tegen het. volgende aan:

Bij het openen van de databases krijg ik de error:   SECURITY: Database "Rescopedb" cannot be opened because it is insecure. Require Password-Protected Databases is enabled.

In versie 16 kon je dat aan en uit zetten in. FMserver. Ik kan het in 17 niet meer vinden.

Wat ik vreemd is dat mijn databases wel een toegangs user en ww ingesteld hebben gekregen.

 

Kijk ik nou in FMS17 console over de optie heen of doe ik iets verkeerds.

 

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
On 24 april 2019 at 10:16 AM, Marsau said:

Denk wel dat het een logische ontwikkeling is dat de interface minimalistischer en eenvoudiger wordt. En dat gaat inderdaad ten koste van bepaalde zaken. Het lijkt een ander type gebruiker die nu in de eerste plaats bediend wordt.

Daar is iets voor te zeggen. Maar aan de andere kant: ze geven met Filemaker Pro Advanced wel weer iedereen toegang tot allerlei high-end ontwikkeltools. Ik zou zeggen: geef er dan een optie bij om extra features in de console aan en uit te zetten.

De CLI straalt geen moderniteit uit, zeg maar.

aangepast door hans erik
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...