Ga naar inhoud
  • 0

Bladeren in layouts steeds niet zichtbaar.


marcelboot

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
18 uren geleden, Marsau zei:

Dag Menno, ik pas steeds weer de toolbar aan. Even werden knoppensetje voor bladeren vastgehouden, zoals we mogen verwachten. 

Daarna kan je deze actie herhalen; steeds krijg je weer de lege toolbar. 😡

Welke versie OS/FM/Mac heb je dan? 
Ik heb OS: 14.3.1, FMP: 20.3.2.201 en Mac: MacbookPro 18.2 M1 Max. 
Er zijn een heel riedeltje plug-ins actief (10 stuks, maar niet de MBS) en die veroorzaken geen problemen. Als je überhaupt plugins gebruikt, zorg dan voor de nieuwste versies, die geven meestal de minste kans op conflicten.
De update van 20.3.1 naar 20.3.2 heb ik met een los gedownloade updater uitgevoerd. Misschien kan je anders de volledige installer downloaden en fmp even helemaal opnieuw installeren?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb twee instanties van FileMaker op een Mac Studio, laatste versie macOS etc., en ik dacht ze allebei met de updater naar de laatste versie gebracht te hebben.

Ik denk dat de update niet correct is uitgevoerd, want bij één van de apps werd de update weer aangeboden.

Het probleem is nu opgelost. Kennelijk zat ik toch nog in de vorige versie. Hoewel ik versie echt wel gecheckt had. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...