rmw Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Mijmering : ik hoop dat mijn 3.000ste post er eentje is die on topic is Volgens mij is dat wel gelukt. Ik mag volgens mij zonder problemen namens heel de clarify bende zeggen: Zonder Rony was clarify niet geworden wat het nu is. Houden zo! Een toast op zoveel gedeelde kennis! rmw (namens de hele bende ) PS ik hoop maar dat deze zonder taalfouten is Quote
Freaky Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 ook van mij een dikke proficiat al vaak geholpen geweest door je commentaar Quote
pjotter Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Inderdaad vaak veel plzier gehad van de tip's van Rony. We kunnen niet zonder zijn opmerkingen en die van de andere diehard's hier ter plaatse. Quote
SuperWimmie Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Proficiat, Rony! Beschouw mijn compliment als het topje van de ijsberg, waar we beseffen dat er nog zoveel méér onder zit Quote
Misj Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Ook proficiat hé Ronny en de anderen, 't geeft me zo'n dankbaar gevoel dat er nog onbaatzuchtig kennis gedeeld en geholpen kan worden. Misj Quote
eroos Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Na de ontdekking van dit forum, kan ik niet meer zonder. Het scheelt zoveel tijd als je voor een probleem hier een oplossing kan vinden of een duwtje in de richting van een oplossing krijgt. Dit kan alleen maar met inzet van een hoop mensen die bereid zijn om hun kennis en ideeën te delen op dit forum. Ik kan gerust stellen dat Rony hier een grote bijdrage aan heeft geleverd. De grootste beloning daarvoor is denk ik, dat een ieder met net zoveel passie en inzet zijn kennis deelt en blijft delen zoals Rony in al deze jaren heeft gedaan. Gefeliciteerd! Quote
Johnny Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Mijn waardering kan er ook nog wel bij: ten volle! Al vele keren heb ik direct of indirect kunnen meeliften op de kennis en kunde van deze FM grootmeester. Alle lof. Johnny Quote
Maloud Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Dankzij Ronny (en de vele anderen) is dit forum een aantal bezoeken per week waard. Door de oplossingen (pasklaar of zelf verder te ontwerpen) is het voor mij (en ik denk velen met mij) een lust om hier te vertoeven. Quote
Rony Rabijns Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Wat moet ik doen om de lofbetuigingen te stoppen? Een rondje geven ... Of zwijgen ... Quote
AvD Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Zeker niet zwijgen, en dat om twee redenen: 1) we hebben je adviezen nodig 2) anders geraak je nooit aan de 5000. Quote
hiker Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Wat moet ik doen om de lofbetuigingen te stoppen? Een rondje geven ... Of zwijgen ... Ook een lofbetuiging van deze zijde. Hoewel niet altijd actief aanwezig, wel een trouwe volger. Soms met verbazing dat de handleiding niet gelezen wordt, soms/vaker met verbazing over de creatieve oplossingen die niet in de handleiding staan. Elk forum heeft een of meerdere kartrekkers nodig jij bent er nu eenmaal een. Dus ere wie ere toekomt. Quote
JeanWM Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Wat moet ik doen ...? Een rondje geven ... Yep... dan komen de tongen los en kunnen we verder praten.... tot je de cinco mill bereikt.... dan praten we verder Quote
BDK Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 rony, ik loop nog niet zo lang hier rond, maar toch... rony: onafhankelijk, betrokken en slim. en gewoon. ga door, groet, bdk Quote
Yves Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Ik ga (onvoorwaardelijk) voor het rondje!! Kan evt. met streekprodukten (maar niet op mijn kosten)!! Ik hoop dat H. van FM Belgium dit leest en mij contacteert. Ik lever aan huis! Quote
Recommended Posts