Ga naar inhoud

Gefeliciteerd Rony!


rmw

Aanbevolen berichten

Mijmering :

ik hoop dat mijn 3.000ste post er eentje is die on topic is

 

Volgens mij is dat wel gelukt. :wink:

 

Ik mag volgens mij zonder problemen namens heel de clarify bende zeggen:

 

Zonder Rony was clarify niet geworden wat het nu is.

 

Houden zo!

 

Een toast op zoveel gedeelde kennis!

 

rmw (namens de hele bende :wink: )

 

PS ik hoop maar dat deze zonder taalfouten is :oops:

Link naar reactie

Na de ontdekking van dit forum, kan ik niet meer zonder. Het scheelt zoveel tijd als je voor een probleem hier een oplossing kan vinden of een duwtje in de richting van een oplossing krijgt.

 

Dit kan alleen maar met inzet van een hoop mensen die bereid zijn om hun kennis en ideeën te delen op dit forum.

 

Ik kan gerust stellen dat Rony hier een grote bijdrage aan heeft geleverd. De grootste beloning daarvoor is denk ik, dat een ieder met net zoveel passie en inzet zijn kennis deelt en blijft delen zoals Rony in al deze jaren heeft gedaan.

 

Gefeliciteerd! :lol:

Link naar reactie
Wat moet ik doen om de lofbetuigingen te stoppen? Een rondje geven ... Of zwijgen ... :-D

 

Ook een lofbetuiging van deze zijde. Hoewel niet altijd actief aanwezig, wel een trouwe volger. Soms met verbazing dat de handleiding niet gelezen wordt, soms/vaker met verbazing over de creatieve oplossingen die niet in de handleiding staan.

Elk forum heeft een of meerdere kartrekkers nodig jij bent er nu eenmaal een. Dus ere wie ere toekomt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...