Ga naar inhoud

9de confituursessie komt er aan (deel 2)


Rony Rabijns

Aanbevolen berichten

Na overleg wordt er overwogen om dit najaar toch nog een confituursessie te organiseren. Wij prefereren opnieuw de locatie in Kasterlee, maar kijken nog naar een datum. Zowel voor mij als voor AvD kan het pas na oktober. Gezien de drukke agenda's hebben we wat extra tijd nodig om één en ander te organiseren. Die tijd hopen we te vinden bij jullie.

 

Zijn er forumleden die geïnteresseerd zijn om mee te helpen aan de organisatie? Niet allemaal tegelijk aub ... :-D

Link naar reactie
  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

In antwoord op de eerste 2 bijdragen in dit bericht:

 

Ook ik wil wel weer eens meehelpen.

Als ik alles op tijd weet, kan ik zorgen voor een goede organisatie op ROC van Twente in Hengelo. Daar is eerder een confituursessie geweest. Die werd gehouden in een oude industriele kantoorlokatie.

Ik heb toen aangekondigd dat ROC van Twente bezig was met nieuwbouw. Die nieuwbouw is nu klaar! Er staat een ultra-modern megagebouw, waar dagelijks zo'n 6 a 7000 studenten hun geestelijke bagage komen ophalen. In dat gebouw zijn alle nodige faciliteiten voor een goede confituursessie zonder meer aanwezig. Vanwege de hulp die ik ondervonden heb van het forum, wil ik in onderhandeling met mijn directie over het organiseren van deze confituursessie op deze fraaie lokatie. Echter is daarvoor eerst nodig te weten of de leden van dit forum van deze spectaculaire mogelijkheid gebruik willen maken.

Om het nog mooier te maken: er kan zelfs een rondleiding door het gebouw gegeven worden, die zeer de moeite waard is, gezien de industrieel-historische grond waar dit gebouw op gezet is, met inachtneming en respectering van het industrieel erfgoed dat in deze nieuwbouw nog zeer te bewonderen valt. Ik spreek dan o.a. over de ijzergieterijen van de "Koninklijke Stork".

 

U zegt het maar!

Ik verneem het dan wel.

Link naar reactie

Goed, Hengelo dus! We zijn Organeduc weer heel dankbaar. Ook de culinaire naverbranding was ginder een groot succes (om van de inleidende culinaria maar te zwijgen: ook het ROC heeft ons toen verwend).

Mag ik al een datum of twee voorstellen? Ik dacht aan zaterdag 28 februari of zaterdag 14 maart. Graag jullie reacties!

Link naar reactie

OK, Rony, dan gaan we (voorlopig) voor 28 februari. We kunnen weer een poll organiseren zoals vorige jaren, maar nu we aan de 9de uitgave beginnen, hebben we toch al wat ervaring met de resultaten van zo'n poll. Telkens zijn er heel wat voor en tegens en leidt de uiteindelijke beslissing tot gejuich bij de enen en het tegengestelde bij de anderen. Dan maar meteen 28 februari en de inschrijvingen openen (uiteraard nadat onze gastheer zijn akkoord heeft gegeven)?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...