Ga naar inhoud
  • 0

Peppol Factuur


Ivan Vaes

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
11 minutes ago, Marsau said:

Wat je zegt over het betalingsgedrag van de overheid is echt onzin.

Misschien. Maar dat is vanuit het verleden wel wat mijn ervaring is (geweest). Mocht het tegenwoordig beter zijn dan trek ik mijn opmerking in.

Blijft overigens dat ik niet graag voor de overheid werk.

Het is overigens (voor zover ik kon zien) wel een overheidsinitiatief…

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad volledige oplossing, @Lutmers sorry dat ik ook geen contact met je opgenomen hebt, niet echt een excuus, buiten dat ik Menno heel goed ken.

Begrijpelijk dat dit geen freeware is, hier is wel wat werk in gekropen.

Ik veronderstel dat er meer en meer bedrijven zijn dit nodig gaan hebben, dus wil ik het wiel niet opnieuw uitvinden en Menno en ik hebben hierbij een deal.

Link naar reactie
  • 0

Gisteren is de UBL facturatie-oplossing naar productie gegaan bij de klant. Er is - zelfs met XSLT file van Menno - toch nog heel wat werk in gekropen, maar ik ben 2 keer gigantisch goed geholpen toen ik wat vast kwam te zitten met al die xsl en xsd files. En al die boekhoudregeltjes die in UBL wel erg uitgebreid doorgevoerd zijn, op de rand van pure ambtenarij :-)

Het ding ondersteunt gewone sales facturen met BTW voet, maar ook BTW verlegging binnen EU, export facturen, verschillende munten, en geraakt zonder fout door de Invoice validator van de Europese Unie , al die foutjes opsporen en oplossen was het meeste werk.

Nu ga ik een standalone module bouwen, zodat ik dit in de toekomst gemakkelijk bij meer klanten kan inpassen.

Ik veronderstel dat UBL facturen belangrijker gaan worden in de toekomst, het lijkl een beetje een GDPR ding. In elk geval, we zijn nu met z'n drieën als iemand vragen heeft, @Lutmers, @menno en ik.

Wie ook een UBL oplossing heeft gebouwd, je bent welkom om dit hier even te vermelden.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...